torsdag den 16. juni 2016

Giiiga dovnedag-Onsdag den 15 juni 2016.

 Det er ihvertfald farverigt...
Jeg kan godt lide den lyseblå, den røde og sølv-glimmeret..


 Åh..ja, på efterskolen efter vi havde haft sved og tons(det hed vores idrætstime) så havde jeg psykologi om torsdagen, så der sagde den ALTID noget, fordi man lige havde forbrændt en masse og man var virkelig sulten i psykologi-timen.

Dette er en virkelig smuk kjole.
Jeg vil da gerne eje sådan en engang..men der er grænser for hvor mange fester eller familie-tam-tammer jeg tager til årligt.


 Lige inde jeg ligger mig til at sove, så elsker jeg at ligge og se youtube eller læse en god bog.

Det er godt at gearre lidt ned inden man skal sove.

 Når der er net(vi har en net-boks med begrænset tids internet)..skide irriterende når der ikke er ere net på den, så er der heller ikke noget net på værelset..kun på mobilen, og den gider man ikke at se noget som helst på, for skærmen er for lille.

Når der ikke er noget net, så bliver der læst i en god bog istedet for.
 Jeg havde igen en meget underlig drøm.

Jeg drømte at mig og mine søstre havde en lillebror på de 8-10 år, og han var handicappet, og så lidt mærkelig ud i ansigtet.
Min mor og far ville ikke have at folk så ham, for de var flove over ham, så de gemte ham i en stor trækasse nede i vores kælder.
På et tidspunkt da vi skulle give ham mad, så slap han ud og gik ind i huset.
Min far havde taget min farmors glasdør og klistret den på den ene side af vores trædør inde i vores stue..så den ene side var glas og den anden side var træ.
Min far havde fundet en gammel togbane fra 70'erne der var lavet af træ, og den var mega sej.
Jeg opdagede at Ida havde fået kæmpe lus i håret.




Det sengetøj jeg havde købt i Ikea(som i kan se i mine århus indlæg, når jeg lige får dem lavet)
havde jeg fået lagt på min dyne.

 Det er sådan et lækkert sengetæppe, og det er blødt, lækkert og kølende.


















 Jeg fik lige læst min bog helt færdig..så den skal jeg aflevere på biblioteket, når jeg skal derud i morgen.

 Når min mor går rundt og rydder op og finder fx mine ting, så lægger hun tingene der hvor jeg er, og det er skide irriterende..jeg ved ikke om det er normalt for mødre..Hvis jeg sidder her ved bordet, så lægger hun tingene på bordet som det ses.


Hvis jeg er ude i køkkenet, så placeres de lige der hvor jeg sidder eller står..man kan ligeså godt lægge dem i en bunke istedet for der hvor tingens ejermand sidder eller står.

 Min mor havde købt sådan noget mærkeligt budding i tyskland, som jeg da lige skulle smage..for jeg elsker jo chokolade eller budding for den sags skyld.
 Jeg syntes vejret var godt..ikke super godt, men godt,...så jeg lagde mig ud på græsset på et tæppe og læste i min bog.







Da kl blev 14:00 ville jeg ind og se animal cops in Houston. 






Men inden da fik jeg hestene ud. 











  
 Jeg havde seriøst en dovnedag idag, hvor jeg bare følte at jeg var drænet for energi, hvis i kender det?

Jeg sad og så Kardashians i tv.









     




Derefter så jeg little couple, som handler om 2 mennesker der er dværge..det er faktisk ret interessant.

Efter little couple så jeg så cake boss. 















Efter for meget tv og dårlig samvittighed over at jeg ikke havde lavet noget hele dagen gik jeg udenfor.
Jeg får altid dårlig samvittighed når jeg har en dovnedag, for jeg føler jeg spilder en dag væk, og det kan jeg ikke lide..jeg tror bare mit sind, min krop og min sjæl havde brug for en slap-af-dag idag. 





  






 Så hyggede vi os da bare udenfor i det gode vejr, og i den friske luft. 




















Hestene kom ind.
 


 Så fik kattene mad. 




Derefter fortsatte jeg min dovnedag med say yes to the dress. 



















 Og så sluttede jeg lige dagen af med love at first swipe. 

Om aftenen, inden jeg skulle i seng kunne jeg ikke sove, for jeg lå bare og tænkte på rotter. jeg tror jeg havde et mindre panikanfald overfor rotter..jeg var bange for at der var en rotte der ville kravle op på mig når jeg sov og kravle ind i min mund...yup..rimelig ulækkert...det kan der dog ikke, for vores hus er rottesikret og min værelsesdør er altid lukket, for jeg lukker den altid..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar