torsdag den 9. juni 2016

River drivhuset ned-Onsdag den 8 juni 2016.

Hahah..mine katte gør stort set det samme :)
De ignorer nogengange mig på den måde..hahah :D
Jeg elsker når folk laver 3D på neglene..det er såå flot.
Haha, det er nu mere omvendt hos mig.

Der er vel dage hvor alle ligner lort og andre dage er glamourøse popstars.
Hvis jeg fik denne store nutella, så tror jeg at jeg ville blive rimelig rund, men det er det værd..nutella smager jo virkelig dejligt.


Jeg skulle ud at køre kl 13:00 idag.













Jeg vil jo MEGA gerne have en lille bitte tatovering eller flere små tatoveringer på mine fingre eller på mit håndled...jeg overvejer det SÅ meget,

Det bliver nok næste år, eller når jeg får fundet mig et job..ved faktisk ikke hvad det koster...men tror det er ret dyrt.

Det skal dog ikke være SÅ mange på en hånd..har bare lige afprøvet lidt forskelligt.

Jeg fik lavet mig en smoothie.






Jeg cyklede afsted op til bussen. 

















 Sad og ventede på bænken. 


Kender i det når der pludselig dukker en sang op på spotify, der gør en glad,  og smiler over hele fjæset..fordi den har et bestemt minde i.

Det fik jeg lige da jeg sad i bussen, og der kom en sang.(jeg nævner ikke sangen, da den er ret speciel og lavet om)
Og mindet ville nemt kunne genkendes af den person jeg har mindet sammen med..
Men ham jeg har mindet med, skrålede den sang, og jeg var ved at dø af grin i den situation...ej, det var sååå sjovt...det ville jeg gerne opleve igen. 







Så var jeg i Sønderborg.


Jeg skulle jo vente i lidt tid inden, så jeg gik bare lidt rundt i borgen. 


Jeg var lige inde og købe 2 neglelakker som jeg havde kigget på igår med min veninde, men glem at købe dem.


 Nu kunne jeg gå op til køreskolen. 


 

Ankommet til destinationen på højre side.

Vente, vente og vente.
Jeg sad og læste et bil-blad.


Ej, det er jo helt vildt!
Fed bil altså:) 




Kl 13:50 var køretimen slut.


Jeg er ved at være god til det nu:-)
Næste gang skal jeg køre lidt længere på motorvejen end jeg har prøvet før.
Det skræmmer mig en smule, da jeg ikke er så tryg ved høj fart i bil..heldigvis er kørelæreren jo lige ved siden af.

En motorvej er den sikreste vej, da der ikke er nogen modkørende, næsten ingen sving, næsten ingen skilte.
Du må køre 110-130 km/t.
Men det er oftest dødelig udgang, hvis der sker en ulykke..og det er det jeg er bange for..Men det skal nok gå.


Nu skulle jeg bare hjemad. 



Jeg drog lige på føtex efter en slush ice da jeg var lidt tørstig efter en..jeg gør det gerne igen. 









Da jeg stod af bussen cyklede jeg hjem igen. 









Hjemme.

Da jeg kom hjem spurgte min mor om jeg ville føntørre hendes hår, da hun skulle på Davidsen med mig lidt efter.

Jeg elsker min mors hår..det har jeg altid gjort.
Hendes hår bliver så hurtigt langt, og det er så blødt, tykt og lækkert.
Jeg elsker jo hår, og at lave frisurer i hår..så dette er som en drøm.










 Min familie sad og spiste isbåde, da jeg kom hjem, så fik jeg også lige en..lækkert. 



Jeg fik erhvervet mig disse 2 neglelakker.

En flot guld. 



Og en flot sølv.




Jeg fik lige lagt et fint lag af den gulv.
Ida var fotografen her. 





  

Nu kørte mig og min mor på Davidsen for at hente en gave til en, som jeg ikke nævner, da personen kan finde ud af det, og modtageren af pakken skal jo ikke gerne vide det, før han/hun pakker det op.







Det her er seriøst det mest hyggeligste jeg NOGENSINDE har set. 



  


Prøv lige at se!..Hvor er det smukt.





  Og nu rema 1000.



Jeg har faktisk fundet ud af at jeg ikke særlig godt kan lide filur-is..de er lidt for "saftede" for mig..Ida har det på samme måde. 





Da vi kom hjem, gik jeg om i køkkenhaven for at plukke radiser.



Og fodrede kattene.
Jeg skulle ud og lukke hestene ind,.

 



Jeg havde lyst til en cykeltur, så jeg hoppede op på mit røde lyn og styrtede afsted. 




  










 























Hjemme igen. 



Jeg ville lave en smoothie, og fandt det største brombmær, jeg nogensinde har set. 
På sønderjysk hedder et brombær for bræmbæ.(udtales bræææææmbæ)





Jeg har jo i lang tid gerne ville pille drivhuset ned(har selvfølgelig fået lov, hhahah)

Jeg lånte min fars vakuskærer(ved ikke lige hvad man kalder den) og så gik jeg bare igang.


Hahah..Jeg gider jo ikke at få stykker af møtrikker i øjnene..så hellere se dum ud end at være ubesktyttet..haah..








Efter noget tid, og med lidt hjælp fra far, døde drivhuset.

Jeg skal jo på kattehjemmet og til noget ekstra teori om motorvejskørsel i morgen, da jeg føler at jeg gerne vil høre lidt mere om det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar