mandag den 20. juni 2016

Klippe grene, fødselsdag og byfest-Lørdag den 18 juni 2016.

 Waauw, jeg elsker den måde de "glimter" på..det er virkeligt smukt.
 Hahah..det har jeg desværre aldrig prøvet, da vi aldrig har haft kat indenfor(jo Prudst, men vores badeværelse er ud af en dør og så på en gang, så det er lidt svært for en kat at komme igennem en lukket dør)
 Hahah..ja ja :)
Ej, jeg sys det er vildt irriterende når folk med kolde hænder rører en i ansigtet eller på ens ben..det er jo koldt altså.-
Jeg har slet ikke noget imod folk der retter deres øjenbryn..jeg retter aldrig mine øjenbryn, og ved godt at det ikke er de aller pæneste..men jeg er faktisk lidt ligeglad hvordan de ser ud..altså jeg vil ikke have monobryn eller hår der vokser ud over øjenbrynene..det skal bare se naturligt ud..og ikke ligne en orm der er ved at kravle ud af ansigtet på en..



Jeg kom op kl 10:00 idag. 




Jeg orkede ikke at rede hår, eller gøre noget ved mit ansigt idag..virkelig ikke..sådan nogle dage er der også plads til..fugleskræmselsdag.... 








Jeg gik igang med at klippe det sidste stykke græs.

Jeg fik ikke klippet vores store græsplæne igår, da der var nogle gæster der havde sat sig for at grille, og så skal jeg bare ikke op og fræse rundt der imens de kan glo på en..så meget opmærksomhed vil jeg heller ikke have..
Jeg har nemlig prøvet hvor der var nogle gæster der sad og grillede og VIRKELIG gloede på mig, som om de aldrig havde set en pige fræse rundt på en havetraktor..(jeg tror også de kom fra en by uden græsplæne)
Det var godt nok pinligt....



 Jeg er virkelig begyndt at elske denne sang (bacon) den er min favorit lige for tiden..mine go-to sange skifter hele tiden med mit humør.



Da jeg var færdig med at klippe græs gad jeg ikke indenfor endnu..jeg hader at skulle sidde og lave ingenting..virkelig..det er SÅ kedeligt ikke at lave noget..så kribler det lidt i fingrene efter at komme ud og tage fat i noget arbejde... så jeg gik på jagt efter en grensaks, så jeg kunne klippe lidt grene. 

 Jeg ledte efter den grensaks over det hele.

Det var mærkeligt for jeg brugte jo den sidste weekend.






  



  

 Minnie var ikke rigtig til nogen hjælp, hun lå bare og rullede rundt på græsset.


Jeg ledte og ledte og ledte.... 


 Og så lå den på minigraveren.











 SÅ gik jeg ellers bare igang med at rette grene til på vores store træer.

Det trængte virkelig.


 











Hahah...hver gang jeg hører denne sang af Eminem så kommer jeg til at tænke på de gange vi(mig og mine søstre) var mindre og kørte med vores far(det var tit når vi havde været med vores far i svinestalden) så havde han en cd med Eminem(spørg mig ikke hvor han havde den fra..han havde den bare..den var der bare)

Så skulle vi ALTID høre Eminem..vi var jo ret små dengang og kunne ikke engelsk endnu..og denne her sang var ikke lige det bedste til små 6-12-årige piger.
Hahah...men vi elskede at høre sangene.
Vi forstod ikke et PIP af hvad sangen handlede om...haha..det gør vi så idag, og det er 'hm ikke særlig flatterende..

Min far er sådan en der slet ikke lytter til teksterne, han hører bare musikken, som den er, så han lod os bare høre det..haha-  


 Da min lillesøster Alice var de6-8 år kunne hun nærmest sangen udenad..så en lille pige der går rundt og synger:

  Oh wow, boo that pow, ooh ow I need a cigarette now!
Oh I'm so fucking hot, and you're so fucking hot,
Oh my god, I wanna fackin' fack
No not fuck, I said fack ,
F-A-C-K, F-A-C-K, fack, fack fack fackin' freak me!
Oh yeah girl see baby they call me Mr freaky,
Let's call your sister 3-way, have some threesome, me so horny
And you're such a fuckin' babe I wanna go down on you, fuck you shave!
Ohh god damn, here I go again, I'm gonna cum I am!

Hahah..det var såååå sjovt..da vi endelig fattede  hvad han sang..

 Da jeg havde klippet grenene af, gik jeg ud og lukkede hestene udenfor.




  
 Bruno har fået grå hår..hehe :)



Græsset er blevet såå højt på så kort tid.
Jeg glæder mig så meget til at vi skal presse høballer.
Det er så hyggeligt, fordi vi presser med en gammel presser og løber rundt for at samle høballerne sammen..jeg elsker det..


Nu skulle jeg have samlet alle grene sammen og kørt hen til vores sankt hans bål.




  






  

 I min familie når vi har lavet noget fysisk arbejde med hænderne. så bliver vores hænder så "stramme" og varme..det er svært at forklare..det ligger langt tilbage i generne i vores lille fuldblods-landbrugsfamilie.











    Minnie og Harald skulle lige med mig rundt.^^
  





 Lidt efter gik jeg i bad og gjorde mig klar, for min familie skulle nemlig til min mosters fødselsdag om aftenen.















 Vi kørte ved 17:00-tiden.
Mig, Ida og Alice kørte i Idas bil(ja, hun har købt den af far nu) og vores forældre kørte i fars bil.


Vi skulle lige tanke først inde vi kunne køre videre.


 Hahah..Alices ansigt..Sdan ser hun ud HVER gang jeg tager et selfie..og det er ikke engang løgn..hun hader selfier..men hun tager dem selv..dobbelmoralsk kind a.
 ¨Kl 18.00 var vi fremme.
Vi var faktisk kørt forkert ad motorvejen 2-3 gange..haha..men vi kom da frem.



  Vi fik spist en masse god mad, snakket og hygget os.
Vi fik også spillet lidt kongespil.

Lidt senere lavede mig, Ida, Alice og vores kusine et lille bål. 
 Det varmede meget dejligt på den kølige aften.





Hvor vi lavede snobrød. 





 Hahah..vi har helst sikker sunget noget Eminem og FACK på vej hjem fra den dag i stalden..hahah :)

Jeg mindes at vi også gik rundt og sang til grisene..jeg tror ornerne nød det i fulde drag.:)
 Ved 00:10-tiden tænkte vi(mig, Ida, Alice og vores kusine) at vi lige ville se lidt på Bov byfest.
 Så vi kørte lige et smut hen og kiggede.


Vi kan ihvertfald ikke prale af erfaring med byfester..så det var faktisk kind a crazy..vi gik da købt popcorn, som vi delte..haha :)




 Jeg havde ikke den store lyst til at komme ind i teltet..cause why should we?

Det kostede også 80 kr for at komme ind, og vi ville helt sikkert gå ud igen efter 10 minutter..
Jeg føler virkelig bare ikke at jeg skal være sådanne steder, jeg føler ikke at jeg hører til på pladser med en masse opmærksomhedskrævende teenagere med flasker og røde øjne tikkende ud ad hovedet. 
Det er bare ikke mig..jeg foretrækker faktisk mere små hyggelige steder, hvor man kan sidde og spille kort, snakke, se en film eller bare chille..istedet for at rende rundt med den ene flaske hjernedræbende drik efter den anden.

Det er på en eller anden måde ret overfladisk, for man kan ikke høre en hujende fis af hvad den anden siger pga musikken og der er så mange mennesker at man nærmest bliver kvalt i indtryk..

Jeg kan godt lide at se folk i øjnene når jeg snakker med nogen, og vide at de lytter til mig og jeg lytter til dem..istedet for at skulle råbe noget til folk, og de bare slet ikke fatter en hat af hvad man sagde..soo yeah..then we got that covered..

Altså det er også hyggeligt bare at gå rundt på pladsen..det er heller ikke det...Okay, der var faktisk hele 2 slåskampe på den aften(det er altså lidt skræmmende)
På et tidspunkt stod vi nærmest liige ved siden af det, fordi vi ikke anede at det var en slåskamp..haha..sådan noget skal man bare holde sig langt fra.




Ved 01:30 tog vi hjemad, da vi var trætte og gerne ville i seng. 

Vi sov faktisk lidt spontant på vores kusines værelse til næste dag:)


Det var faktisk en rigtig god dag...C-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar