tirsdag den 21. juni 2016

Besøg hos mormor og hjemad-Søndag den 19 juni 2016.

De er godt nok sylespidse, men flotte er de da.
Jeg tror dog ikke jeg ville vælge dette design, for de er også lidt for meget i min stil.
 Hahah..jeg tror ærlig talt hellere den vil have kødet end den vil snakke med sin ejer.
Jeg syntes til at kattene plager sig til mad.
 Haha...jaa..heste kan også prale sig til foder..de er jo så søde, og har store glimtende øjne.

Årh, hvor lækkert..det vil jeg have.
Det er ihvertfald nemmere at tage en skive et eller andet på end, at skulle smøre et eller andet på.

 Vi stod alle sammen op lidt i 10:00.
 Og gik ned og fik morgenmad sammen..det var faktisk ret hyggeligt.

 Efter morgenmaden hilste vi af og kørte hjemad.

Inden vi tog hjem kørte vi lige hen forbi mormor, og hilste.
Vi fik spillet en hulens masse kort:)






Vi ville egentlig kun have været på besøg i en time ca, da vi skulle hjem og fælde pilerensningsanlæg.
Men vi blev der fra 11:30 til ca 17:00..haha :)

 Alice til venstre, mig i midten og Ida til højre.
Vi har faktisk alle været lige høje indtil jeg var ca 13-14 år, så stoppede jeg desværre med at vokse der.
Det er ret irriterende at folk tror jeg er den yngste hver gang..det er jeg lidt træt af..så gid jeg var højere...
 Her var Alice ca 8 år(til venstre), Ida ca 10 år(i midten) og jeg ca 12 år(til højre)
Jeg savner min bedste(mors far)
 Det er mærkeligt at man skal være sammen med familiemedlemmer i mange år og pludselig bliver de bare ældre og går bort..og så skal man aldrig være sammen med dem mere i dette liv.

Det er nu ret træls....jeg tror faktisk kun jeg var omkring 6-7 år på dette billede, og det var juleaften hjemme ved farmor(mig og min familie boede jo i farmor og farfars hus til jeg var 9, så byttede vi hus.)

Altså vi har et stort hus, der er delt op i 2, i det ene bor farmor nu og i det andet bor min familie.



 Der var ringeridning i byen, og vi tænkte at vi ligeså godt kunne gå derover og kigge sammen med mormor.
 Hahah..det var virkelig sjovt at der KUN var ET eneste loppemarkedsstand på hele pladsen...haha..

 Det var faktisk rimelig dødt..

Vores mormor gav os en omgang popcorn:)
Ringeridningen var vidst allerede slut..for hestene stod helt stille.:/

 Da vi havde været de i ca 40 minutter gik vi hjem og fik af mormors lækre kringle..hun bager serøst den bedste kringle nogensinde:D

Vi fik spillet 3 omgange 500.
Første gang vandt mig og mormor(vi fik det samme antal point)
2 gang vandt jeg.
3 gang vandt Alice.


Da kl var ca 17:00 hilste vi af og kørte hjemad.
Vi har jo omkring 40-50 minutter hjemad. 



  Og så var vi hjemme igen ved 17:40-tiden. 


 Hestene havde ikke mulighed for at komme ud idag, da far var på arbejde, mor tør ikke at lukke dem ud og vi var jo ikke hjemme.
Min farmor vil heller ikke lukke dem ud mere, for hun er jo over de 80 år:)

Så jeg spadserede ud og plukkede lidt græs til dem, så de kunne hygge sig med det.

 Harald gaber hver gang man ser ham..det er så spøjst C-:

  







Jeg fik lige lavet 2 blogindlæg her til aftes. 

 Jeg tror jeg vil til at åbne mine goodieboxes inden jeg skal sove, hver gang jeg får dem hentet på posthuset...det er nu meget hyggeligt.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar