tirsdag den 21. juni 2016

Kattene og aftenshygge-Mandag den 20 juni 2016.

 Hahha..jeg er for det meste på hold sammen med dem jeg er venner med i klassen..ahha..men ja, man er lidt mere fjollet når det er en man er sammen med uden for skolen.
 Jeg kunne godt bære dette negledesign..det er vildt fedt.
Det er så smart at det lige #fader" ud i en ny mat farve.
 Hahah..ja..jeg er nok ikke så nem at være gift med, haha..ej, det er ikke nemt at være gift med nogen, da alt jo kræver arbejde og engagement.
Hvis man skal spørge nogen om hvordan jeg ville være at være gift med, så skulle man nok spørge mine søskende, da de kender mig ind til benet, og omvendt...haha :)

De ville nok sige noget i retningen af mit temperament, energiniveau, sætter dyrene  og familien meget højere end mig selv, siger agurk, apollinaris og mange andre ting på en sjov måde, æder rimelig meget slik, uden man kan se det, haha:D

Ej...

 Vi drikker faktisk nærmest aldrig i vores familie, men ja, vi spørger rimelig tit om hinanden lige vil tage et æble, et kop, en kniv/gaffel/ske osv med når vi nu alligevel skal ud i køkkenet osv.




Idag skulle jeg ud til kattehjemmet.





  



 Jeg ilede afsted til bussen ved 07:00-tiden.












De er ved at udvide undkørslerne i Sønderborg og omegn, da der skulle indsættes større godsvogne på vejene..det giver lidt trafik-kø.



 

 Man kan godt mærke at folk har fået fri fra arbejde og sommerferie, får der er semi-tomt på gågaden om morgenen nu.



Så var jeg der. 

 Lille basse.




Lille Kurt. 

 Han er en virkelig sød lille robust kat^^




De 2 nyankomne.
Her er det Charlie. 
 De er stadig meget bange, men når de først har vænt sig til os, så tror jeg det går.






Lille Marley.
 Man kan se det på deres kropssprog at de ikke er så trygge.
Det syntes jeg er så synd, men vi gør dem jo ikke noget:)



Maude(den sorte) og Mads(den grå) vokser så hurtigt..nu er de jo 13-14 uger og er klar til salg..men de vokser hver gang man ser dem. 





Man knytter sig virkelig til alle kattene der er herude, som om det er ens egne..Når de får et godt hjem, kan man stadig huske dem, man knyttede sig mest til..Man lærer dem hurtigt at kende.

 Her er det lille Primadonna.:-)
Hun er virkelig kælen, når hun først er tryg ved en..så er hun såådan en fin lille kat.

Lille Bjarne Jacobsen. 



Ariel. 



 Og så var jeg færdig med dagens arbejde på kattehjemmet.


 Lille Mai-Britt tog så hjemad.


























Then i was home again. 



Jeg fik lige lukket Pinkey og Bruno ud inden det gav regn, for de skal jo ikke stå og blive kolde og våde. 




 







Hahah..jeg lavede en underlig krans af de der hestegræs(tror jeg det hedder, hvis jeg ikke har glemt det)







 Da jeg havde fået lavet blog for igår, fik jeg dem ind igen.




Ja..det regnede udenfor..C-:
 Jeg havde lyst til at slappe af, så jeg satte mig ud i udestuen og så en dokumentar om hvordan folk udvikler sig i deres identitet.










Jeg havde lyst til at lave noget socialt samme med nogen, så derfor spurgte jeg om Ida og Alice ville med op på mit værelse og bare være deroppe og hjælpe mig med at rydde op på mit værelse.

De ville gerne med, men de ville dog ikke hjælpe med at rydde op..haha :)


Så jeg gik rundt og ryddede op, og de lå og så gamle videoer fra mange år siden. 


 Jeg fik faktisk ryddet en del op.



 Min kørelærer smssede og aflyste min køretime i morgen pga en fejl i kalenderen, så det bliver bare på onsdag istedet for.




 Idag for 4 år siden afsluttede jeg 10 klasse på Kongeådalens efterskole..(jeg startede jo der i 9 i 2010)




 Da jeg ikke gad at rydde op mere, satte mig, Ida og Alice os til at se en film.

Alice har jo sommerferie nu, og Ida skulle ikke arbejde i morgen.

Vi fik fundet en film vi aldrig havde set før..den hed safety not guaranteed.



Vi sad og drak appelsinjuice og spiste negerkys.




 Filmen endte meget mærkeligt.
Jeg tror godt jeg ville kunne se den igen engang, bare for at komme dybere ned i filmen..men´jeg hadede afslutningen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar