søndag den 19. juni 2016

Drømmer om rotter igen-Fredag den 17 juni 2016.


Jeg elsker jo langt hår, og vil selv forfærdelig gerne have det.
Fletninger er bare vildt flotte.



Den ser noget forskrækket ud den kat..men sød er den.

Jeg kunne sagtens have det her tøj på, det er da sødt og sommeragtigt.
Idag drømte jeg seriøst om rotter!!

Jeg drømte at jeg lå og sov, men pludselig vågnede jeg og kiggede tværs over mit værelse, og så at der sad en rotte på et rør, jeg åbenbart havde sat i mit værelse.
Rotten kiggede rigtig ondt på mig.
Lidt efter så jeg at der var en rotte mere der lå og sov i et hjørne i mit værelse.
Jeg begyndte at skrige og græde, og løb ind til Ida og sagde" argh Ida, der er en rotte på mit værelse"
Hun så helt forskrækket ud, men forstod min chock-tilstand.
Vi begyndte sammen at dræbe rotterne.
Jeg smed et tæppe over rotterne, og Ida slog dem ihjel med en pind.
Vi dræbte omkring 7-10 rotter.
Alle rotterne lå til sidst døde på mit værelsesgulv.

Jeg synes det er forfærdeligt at jeg drømmer om at slå rotter ihjel hele tiden..for det ville jeg aldrig gøre i virkeligheden.

Jeg tror det er fordi at rotter bliver tiltalt som skadedyr der skal udryddes..og man kan tolke det på den måde at jeg har noget inde i mig selv der er et skadedyr, som jeg gerne vil have uryddet.

Jeg ved godt hvad det er, jeg vil have udryddet!..yup, min generthed...den er FORFÆRDELIG!.. men det er en del af mig, jeg desværre bliver nødt til at acceptere..selvom den bare skulle tage at skride langt væk!

  
Idag skulle jeg igen på kattehjemmet.
Jeg glædede mig til at komme derud, da det er rimelig lang tid siden jeg var der sidst føler jeg... 

Jeg fik taget bussen derud.







Der er bare en af busschaufførerne der bare ser så sød ud, og haner virkelig flink..jeg tror han er i slutningen af 20'erne/starten af 30'erne..og nej..jeg er ikke forelsket i ham..man kan satens lide en uden at der skal være noget.
Man kan sagtens synes at et menneske er smukt, bare fordi personen er smuk.
Det er så søvndyssende at køre med bus om morgenen..eller måske er det bare fordi du kun sov 5 timer Mai-Britt!
Ej, jeg prøver faktisk for det meste at sove 8 timer hver nat..men nogen gange såå er der bare mere interessante ting at foretage sig som at se en film, læse en bog, snakke eller andet.

 Så var jeg i Sønderborg.




 



Hermed landet på kattehjemmet.

Lille søde Annie-pigen :)




   Basse er kommet retur igen, da kemien ikke var der mellem dem der ville give ham et hjem..det er lidt trist..,men så venter der helt sikkert noget bedre til ham.

Jeg syntes han skal ud på en gård, for han er bestemt ikke en "halsbåndskat", han skal ud og jage mus på markerne og rulle rundt på noget græs. 

Elliot.



Så var jeg færdig og begav mig tilbage til busstationen.






Jeg bestemte mig for at gå igennem gågaden idag, da jeg altid går uden om.


Da jeg skulle nå en bus, men var mega tørstig ilede jeg ind i tigeren og købte mig en vand, som ikke var en helt almindelig vand, men en citronvand med blid brus..but na honey..that was not blid brus..det kradsede ihvertfald i min hals på vej ned. 



Så kom den kære bus og kørte mig hjemad.





Årh, kender i det hvor der sidder nogle personer i bussen og snakker mega HØJT..der bare slet ikke respekterer de andre i bussen?
Man gider bare ikke at høre på andre folks private samtaler.

Idag var der 2 piger der snakkede om noget i retningen af det her.
pige 1: jeg skal hjem og sove hos(navn/dreng) i wekkenden.
pige 2: ej skal du?
1:ja jeg skal så.
2: har du nattøj med?
1: nej, det behøver jeg da slet ikke..
2:uh.så kan det være i bliver kærester,,hahah..men du har jo allerede en.

og så snakkede de lidt om underbukser..

Årgh...det var faktisk det eneste jeg hørte, og det var virkelig irriterende..altså jeg gider da ikke at høre om folks underbukser eller scoring-weekend.

Da jeg endelig kom ud af bussen gik jeg hjemad.









 

Var lige ude og se til hestene.








Lidt efter gik jeg igang med at slå græsset.

 



   








Da jeg var færdig tog jeg med min mor ud at handle på Netto.



Jeg tror man bliver mere vant til at køre alt for stærkt når man har haft kørekort i lang tid..for min mor hun kører faktisk alt for stærkt ret tit..Da Ida var ved at tage kørekort, så rettede hun flere gange på mor, og nu gør jeg det..haha..,men ja, hun kører ikke sindsygt som sådan..den sniger sig dog bare over grænsen nogengange.


Jeg fik kun købt mig en risifrutti. 

Og en flødeskum, så jeg undgår at tage af Alices hele tiden..haha..hvad man ikke liige låner af sin søster.
Da vi var hjemme fra Netto fik jeg givet kattene mad.
Og hestene kom ind.




Minnie var i fuld gang med at fange mus..men opgav det dog lidt efter..haha :)

Hun så så koncentreret udC-:



Jeg fik lavet mig et instagrambillede.. 







  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar