lørdag den 4. juni 2016

Hygge, bade og Sønderborg marked-Lørdag den 4 juni 2016.

 Klokken 10:00 tog jeg bussen til Sønderborg, da jeg skulle mødes med 2 veninder.
Vi skulle til Sønderborg marked og på stranden.

Vi mødtes på busstationen kl 11:00.
Imens jeg sad og ventede på dem, havde jeg det sååå varmt, og der var jo ikke ligefrem skygge der hvor jeg ventede.

Solen bagede sååå hedt på en.

 Vi havde gået lidt rundt i Sønderborg, og kigget i butikker-sat og kigget på en græsplæne, hvor vi snakkede lidt.


Vi fik også (for mit vedkommende) årets første badetur, og jeg fik endda hele hovedet under, og svømmede rundt.
Det var fantastisk, og slet ikke koldt overhovedet.

Jeg skal ud at bade igen i morgen med en veninde..så det bliver hyggeligt.

 Til sidst sluttede vi af med mad på Brøggeriet.
 Efter 6-7 timer tog vi alle hjem igen.

Jeg gik hjem med marken igen.. det er så sommer agtigt.




Da jeg kom hjem ved 17:30-tiden fodrede jeg kattene. 

Selve mit beskyttelses cover på mobilen er nu også revnet..yup..jeg har haft 3 beskyttelsescovere på 1 år!..sygt irriterende jo /:
Må have bestilt mig et par stykker så :) 





 Om aftenen ville jeg ud og løbe en tur, det var bare ikke en helt almindelig løbetur, for jeg havde ikke nogle sko på.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar