onsdag den 8. juni 2016

Kongelig ballet i Sønderborg-Tirsdag den 7 juni 2016.



 Yupm, og jeg gør det stadig ret tit.
Hvis man kigger på og i mine gamle skolebøger, så finder man helt sikkert en masse e, a o, p, d osv med fyldninger i.
 Årh, jeg elsker urer, jeg ejer bare ikke et selv(okay..det er løgn..jeg ejer måske 1-2 stykker men de er for små, da jeg brugte dem som 10-13- årig)
 Hahahahah....Jeg elsker dette billede,..jeg tænker nemlig ret tit over hvad kattene tænker, når man sidder og tømmer kattebakke og siger" nåå, lad os så se hvor meget lort du har lavet idag"?
 Åh ja..Harald får altid ret mange tæger nærmest over det hele.
På ørerne, halsen, nakken og i hovedet..det er rimelig uheldigt.

Minnie havde faktisk for måske 2-3 uger siden en tæge siddende LIGE I måsen..haha, hvor må det værre irriterende.


Idag skulle jeg på stranden med en veninde igen.
Jeg er snart en hel vandhund. 







  

 Jeg fik læst avisen.
 Vi har faktisk også fået en ny bordduge til vores køkken..den er købt i Ikea.





Jeg gik igang med at lave blog. 

 Kl 11:20 drog jeg afsted til Sønderborg.

Jeg skulle mødes med min veninde kl 12:00.






 Så var jeg i Sønderborg.
 Idag havde jeg taget ret meget solcreme på, fordi jeg vidste vi skulle på stranden, og jeg har ikke lyst til at få kræft..så det er bedre at have følelsen af selv at være en solcreme på flaske end et omvandrende menneske uden solcreme på.
 Vi kom faktisk slet ikke i vandet, vi l¨bare og solede os..det blæste også rimelig meget, så det var en smule koldt.
Lidt efter købte vi os en pizza slice og tog på shopping i borgen.

Vi var i H&M for at kigge lidt.






Kl 15:40 tog vi begge hjemad. 








Da jeg kom ud af bussen gik jeg hjemad. 














 Så gik jeg da bare ud til hestene og snakkede med dem.


 










Og lavede lidt videre på bloggen. 


Lidt efter kom hestene ind.










 Og kattene fik maden. 



Ida går jo normalt til guitar om tirsdagen, så jeg kørte med hende til Sønderborg.
Jeg skulle nemlig hen til Sønderborg slot og se kongelig ballet.
Det var gratis..så det var jo fint nok. 

 Der var ikke rigtig nogen der ville med, så jeg tog bare selv derhen.

 Jeg nåede lige at skifte tøj inden vi kørte afsted.

Hahah, ens lår ser gigantiske ud, når man sidder ned:)
Nå..ligemeget..det er ikke nogen skønhedskonkurrence..



Jeg var der lige inden det skulle begynde..men det er jo gratis, så man kan bare gå og komme som man har lyst til. 







 Det lignede nærmest at hele danmark var nede på slottet..så mange mennesker var der.
Jeg har dog heller ikke været med til det før, så dette var første gang jeg så det.

 Man kunne bare INTET se for menneskekroppe og menneskehoveder..
 Så gik jeg da bare over til den anden side, og der kunne man se meget bedre.

MEN det første stykke stod der en lidt irriterende kameramand lige foran mig.
Han flyttede sig dog lidt efter.



 Ej..og så var der en mand med sprække til udsyn der satte sig foran mig for at tage billeder...





Men jeg kunne for det meste se danserne.






 



Kl 20:20 det færdigt, og så tog alle hjem. 



Jeg gik lige i føtex, da jeg skulle vente på at far kom og hentede mig(bussen kom først efter en time)















 

Hjemme igen. 


Jeg fik bare købt noget til smoothie.
 Jeg bliver nødt til at lave mit eget kød fra nu af, da hele familien vil være vegetar, og det gider jeg simpelthen ikke.
Så jeg lavede mig en bøf..


 Jeg fik skåret og stegt noget løg og radiser på panden.

 Og det blev til en dejlig bøf.






Jeg var jo i Sønderborg med en veninde idag, og vi var i H&M,,der fik jeg erhvervet mig en jumper. 




 Vi var også et smut i genbrugsbutikken.
 Der fandt jeg en dejlig blå bluse.









 Inde i glitter var der lykkeposer, og dem skulle vi lige have 2 af hver. 

 Det var 2 for 100 kr.
Indholdet var MEGET mere end 100 kr, så det var/er fedt.
 I den lilla pose var der følgende.
 En ret flot hat, til vinter.


 Og en super flot ring.







 En super spændende halskæde, der faktisk ligner orme.


 Et træ-cover til iphone 5, men jeg har en iphone 6..så hvis mine søstre vil have den, så får de den.




 Et rigtig smukt armbånd.










 I den grønne pose var der følgende.
 Nogle mega underlige dutter..jeg ikke aner hvad er til.
Er det armbånd eller er  det hårellastikker.

Jeg tror ikke det er ellastikker, for de er meget stive i det.


  




 Og en halskæde hvor der står whats yoir problem.
Jeg ville dog aldrig købe en halskæde hvor der står det på..men nu må jeg få det til at fungere. 



 En anden halskæde der er en smule tung, men den er da samtidig ret enkel.


 Et lille sødt armbånd.
Jeg har faktisk et der ligner, som jeg fik købt på en lejrskole engang for 4-5 år siden.








Og så denne her??.
Øh..jeg tror ikke jeg vil torturere mit hår med den.

Jeg ved ikke engang hvordan man bruger den.
Måske skal man først lave en hestehale med ellastikken og derefter putte håret ind i den der sølvting. 







 Den sidste ting var en hår-ting, som jeg heller ikke rigtig ved hvordan skal bruges.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar