lørdag den 4. juni 2016

Hjemme fra ferie-Fredag den 3 juni 2016.

Så er jeg kommet tilbage fra ferien, og jeg starter igen langsomt ud med bloggen.
Det tager nok et par dage at lave bloggen for ferien i århus, da den er ret lang, og jeg vælger nok at dele den op i forskellige dage osv.





I nat havde jeg igen en underlig drøm.
I drømmen er der nogle mennesker jeg kender, som jeg selvfølgelig ikke nævner..de bliver omtalt han eller hun istedet for deres rigtige navne.

Nu til min drøm.
Jeg havde kigget lidt på(en skole som jeg ikke nævner) skema, og fundet et matematik kursus(troede jeg) Da dagen for matematik kursuset skulle bestå, kom jeg derhen med papir og blyant.
Jeg fandt så ud af at det ikke var et matematik kursus, men deres almindelige matematik time.
Jeg var dog med til timen og snakkede med eleverne(det var nogle jeg havde gået i skole og klasse med før, på andre skoler og uddannelser)
De syntes det var lidt sjovt at jeg bare kom og crashede deres matematik time, men de var glade for at se mig.
Jeg skulle lige rundt for at se hvordan værelserne (yup, nu ved man godt det er på landbrugsskolen)
Jeg gik over græsset, hvor der sad elever og hyggede sig.
En elev(som jeg godt ved hvem er) inviterede mig til at crashe hans værelse, hvis de engang skulle holde en fest..det sagde jeg ja tak til.det er jeg meget glad for.
Lidt senere mødte jeg en fra en anden skole, hun havde fået længere hår og afro fletninger i, var blevet meget tyndere og havde cykeltøj på..hun var åbenbart blevet ret glad for cykling.
Vi cyklede lidt rundt sammen, inden jeg cyklede hjemad.
Ham jeg godt kan lide, så ud som om han ikke vidste hvorfor jeg var til matematiktimen, men han var rigtig glad for at jeg var der.

Og så vågnede jeg. 


Vi kom jo ret sent hjem fra ferie igår, så jeg fik kun sovet 5 timer..hvilket er alt alt for lidt til lille mig...jeg skulle have været ude at køre kl 12:00 idag, men min kørelærer ville gerne ændre det til kl 08:00, da hun ikke havde andre tider, og jeg skal jo køre regelmæssigt..så jeg tog den tid kl 08:00. 



 Jeg har fundet en ret fin side, hvor der er billige ting. 




  


Det gik faktisk ret godt.
Jeg lavede faktisk ingen fejl idag.
Utroligt da det er en uge side jeg har kørt.
Men det er jeg jo bare glad for.

 Det var sååååååå varmt at sidde der og vente på bussen.
Jeg følte jeg smeltede igennem mit tøj.


 Da jeg stod af bussen, så gik jeg hjem.

Årh, det var så dejligt at gå på marken, da kornet føles køligt, når det flagrer i vinden.



Det er skønt at være tilbage på åbne marker og ikke så meget trafik som i byerne.
Det mangler man altså når man kommer fra landet af.
 

 Jeg havde fået 2 pakker imens jeg havde været på ferie.
 Den første var nogle høretelefoner, da mine jo altid går i stykker efter 2 måneder eller mindre.


Nu håber jeg bare at de er gode. 







Den anden pakke var.... 

 En masse bakker til at lave isterninger med.







 De er mega seje, og jeg ved jeg får verdens sejeste isterninger nu.

Jeg var bare sååå træt, og jeg kunne slet ikke forstå at jeg havde været ude at køre idag og jeg rent faktisk havde været i Sønderborg.
Jeg følte bare jeg sov imens jeg var vågen, så træt var jeg.


Jeg ville bare lige hvile mig 30 minutter..men jeg faldt i søvn og sov i 3 timer..

 Jeg var bare såååååå forvirret..da jeg vågnede..jeg havde kvalme og var træt og kunne slet ikke tænke.

Mig og familien var ude på vores tag-terassen og få lidt kaffe. 


Og "tvang"Harald til at snuse mine ulækre tæer.

Derefter sad jeg lidt og snakkede med kattene på trappen. 

 


Inden de fik mad.

 Haven er vokset en del siden vi tog på ferie.
Det er da dejligt at det går godt med vores køkkenhave.



Musene har rigtig indtaget hestenes mad..haha..det kan man jo ikke undgå i en stald.

Jeg fik slået lidt græs, hvilket jo bare var dejligt.
Jeg kan jo godt lide at slå græs.


Efter 2 timer blev jeg færdig med at slå alt vores græs.


  Nu er der et lille sneak peak..men jeg fik altså købt mig en jakke i en genbrugsbutik på ferien i århus.




Lidt senere gik jeg ud for at klippe grene, da jeg bare trængte til at lave noget fysisk arbejde..så jeg fik lov til at kappe lidt grene ned. 



Da jeg havde kappet grene ned og ryddet lidt op igen, gik jeg i bad.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar