søndag den 12. juni 2016

At gøre rent i bed and breakfast-Lørdag den 11 juni 2016.

 Jeg er ikke så vild med at de der perler er på, men hvis det kun var den lyserøde og den blå farve uden perlerne, så ville det være virkelig smukt.
 Nej, det kan man ihvertfald ikke..hahah :)

Man skal lige kende personen o et par år før, og virkelig være klar og indforstået med at man vil leve sammen resten af ens liv.

Jeg er ikke imod skilsmisser..men de må da være forfærdelige for alle parter og hvis der er børn imellem,,åh gud!:-)
Men hvis man får det bedre af at blive skilt, er det selvfølgelig det bedste at gøre.

Min mor og far er heldigvis ikke skilt..de lever rigtig godt sammen..det kan da godt være at de ikke overøser hinanden med gaver, blomster, overraskelser og kærlighedserklæringer...men man ved at de elsker hinanden..og det er jeg glad for :)


 Hahaha..jaaaaaaa!
ej, på alle de skoler og uddannelser, jeg har gået på, så fik vi heldigvis lov til at gå på toilettet midt i timen...jeg gjorde det dog mest i frikvarteret, da jeg ikke ville misse noget læring...
Smart..så kan man lige spille spil eller tjekke de sociale medier imens man er til frisøren.



Her til morges da jeg vågnede, så lå jeg bare og så youtube-videoer i noget tid, før jeg stod op.






















Jeg gik op og gjorde lidt rent i vores bed and breakfast efter morgenmaden.

Det var kun 3 værelser der skulle gøres rene i dag, så det var ikke så galt.

Så kunne mine forældre også lige få lidt fritid, til at gøre de ting de skal have nået osv.
Det blev de da glade for :-)



Jeg plejer altid at lave noget sæbevand. 

 Vi har altid rene klude når vi gør rent.
 ALLE overflader vaskes af og derefter tørres af med et rent viskestykke.
 Også kaffekanden og thekanden.
 Dernæst bordpladen og stolene.
 Vindueskarmen også.


Wc'et får noget wc rens, så det lige kan sidde og virke i noget tid. 

 Gulvet bliver fejet/støvsuget.
 Vi har en fast wc-spand..haha:)--Ej, i den er der rens til armaturet og en wc skrubber.

 Håndvasken bliver vasket af, og derefter tørret af.
 Spejlet bliver kun vasket af, hvis der er pletter på det.





Derefter skrubbes og tørres  toilettet.
Kluden der bruges bliver IKKE brugt mere..den ryger DIREKTE til vask.

Så var første værelse klar til en cykelrytter..der havde cyklet hele vejen fra Holland til Danmark.

 Lidt efter var 2 værelse klar.
 Og 3 værelse klar.
Nu var der ikke flere værelser at gøre rent.
 Mig og familien satte os derfor op og spiste kaffe på græsplænen.

Vi fik franskrød med pålæg og juice, kaffe og the.

  Efter kaffe satte jeg mig lige ind i stuen og kiggede på snapchats og slappede af.
  


 Ej..har i hørt det om youtuberen/ sangeren Christina Grimmie?

Det er SÅÅ frygteligt..


Jeg glemmer tit at tage sko på om sommeren, fordi jeg bare er så vant til at gå i bare tæer..det er så dejligt.

Det er bare ikke så lækkert at glemme sine sko, når man skal lukke heste ind, da de jo skider i deres boks, og så kan i godt se hvor jeg vil hen med de..(lort på tæerne er jo ikke så lækkert.) 
 SÅ jeg stjæler min daddys støvler.:)


 

 Minnie er så god til at hjælpe med at få hestene indenfor..Yaay, im just laying here Mai-Britt..Im a good helper yo!




Så fik de små prinser og prinsesser mad:) 

 Jeg fik ryddet op i køkkenet efter aftensmaden.

Ja..vi fik vegetarmad:/
Jeg savner kød SÅ meget...at være den eneste der IKKE vil være vegetar i familien er lort!:-O..

Overlever nok....mor havde købt kolde frikadeller til mig...Jeg er ikke glad for forarbejdet mad..så det var ikke det store hit..Jeg vil gerne lave mit mad selv..C-:

 Nu skulle bloggen laves.
 Jeg ved ikke lige hvad der gik af Ida og Alice..:)haha....^^


Alice sad nemlig og hørte musik på sin pladespiller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar