søndag den 26. juni 2016

Rock koncert i vores lille by-Fredag den 24 juni 2016.

 Der findes ikke nogen wierd kid..men ja, jeg kender godt det der med at man står og snakker med en, og man måske har ret travlt...det eneste man kan tænke på, er bare at komme ud ad døren, men de bliver ved med at snakke.

 Hahah..det kunne være sååå fedt.
Og se hvor mange der rent faktisk bare skaber sig..
 Jeg ville ikke indsætte 100 dollars i en brevsprække da..hahah:)
Man kan da heller ikke stå for dyr daC-:


Min drøm i nat, var bare mere underlig end underlig.

I drømmen var vi ikke rigtige mennesker, men tegneseriefigurer.

Min mor var videnskabsmand, og drog ud på gådefulde videnskabs eventyrere.
I drømmen hed jeg Dora og havde langt gult hår sat op i en Ariana Grande frisure.
Jeg havde en blå kjole på, med et hvidt bælte.

Vi havde en hvid terrrierhund der hed Terry.

Min mor havde brunt hår der gik til skuldrene, og hvid kittel på.

Når min mor skulle ud på de der videnskabsture, så havde hun altid en frossen udgave af mig og en frossen udgave af vores hund med, for hvis vi blev væk eller døde, så kunne hun da bare lave en ny Dora eller en ny hund.
Vi ville bare ikke kunne huske hvad der var sket på eventyret.

Vi måtte gøre lige hvad vi havde lyst til  og gå derhen hvor vi ville.

Jeg elskede at cykle, så jeg tog ud at cykle.

Jeg cyklede rigtig hurtigt, for jeg elskede det sus det gav.
Jeg cyklede gennem sand, vand, sne, skove og over bakker, broer og under tuneller.
Jeg mødte alle mulige mennesker og en brun hund der fulgte mig lidt på turen, men gik tilbage til den gård den tilhørte til.






Der var også en pige der ville trække mig ned til stranden for at bade, da hun var på stranden med sine forældre.

Til sidst i drømmen så jeg min mor tø en ny Dora og en ny hund op.
Jeg husker ikke noget af det jeg oplevede på den mystiske videnskabstur vi lige havde været på. 



Jeg kom op kl 11:30. 



Jamen godmorgen mester strithår... 



+
Jeg fik læst avisen og spist morgenmaden.


 Efter morgenmaden gik jeg ud for at plukke en skål jordbær.



 Jeg var lige ude og se til bålet her til morges, og det brændte og røg stadig.
Jeg prøvede faktisk at starte det igen, haha :)




 Jeg fladede derefter lidt ud sammen med Harald. 



 






 Da vi havde fladet nok ud gik jeg videre med at sætte badebassinet op.


  



 Hestene kom glade ud på marken.




 Jeg fik da rejst badebassinet en anelse op.
Det er godt nok hårdt arbejde at gøre det alene.
Det er tungt, varmt og så væltede siderne mindst 5 gange. 





 Nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg får det beskidte vand ud af det igen..


 Kattene ligger bare og flyder overalt.


De hygger sig rigtigt i varmen.


 Da jeg havde fået alle siderne op, var der kaffe.


Jeg var lige ude at se til bålet her til eftermiddags og der røg det stadig.

Jeg er begyndt at se Reign igen.
Jeg er kommet til sæson 2.
Sæson 1 og 2 er kun på netlix..og der er vidst lavet 4..Jeg håber snart at begge sæsoner kommer på, for ellers glemmer man lidt hvad der skete i serien. 



 Nogle gange tillader vi gæsterne at tage deres hunde med, hvis det er små hunde, der opfører sig nogenlunde ordentligt.
Der var nemlig 2 gæster i vores bed and breakfast der havde deres lille hund med.
Vi passede den også engang for 2-3 år siden..da de elsker at tage til Sønderborg sommer revy.

Mine søstre og jeg har ALTID ønsket os en hund..men vi må ikke for vores far..så det kan vi ligeså godt glemme.
Vi havde dog en hund(lasse) fra da jeg var 6 måneder til 13,5 år gammel..Han var dog udenfor og sov i vores hochlei(sønderjysk ord for et rum)..men det er ikke det samme.
Jeg ville elske at have en hund at gå tur med, da jeg jo elsker at gå tur, og mine andre familiemedlemmer vil aldrig med.


 Så vi fik lov til at passe deres hund Trille.




Vi gik bare lidt tur med den i haven og rundt omkring på vores gård. 



Den er så sød, og jeg legede lidt at det var vores hund...jeg glæder mig så meget til at jeg kan få min EGEN menneskes bedste ven.

Det man ikke må få, tiltrækker en... 




 Hunden kommer fra et af de der fine kvarterer i københavn, så den kommer nok ikke så meget ud på markerne..den var helt opslugt af fuglelyde og duften af græs...den så ud til at nyde det:)



 
  Alice tog et par snige-billeder af mig og min gåtur med en hund.











 Da vi havde fået luftet Trille, ville vi ned til Guderup centrum og se, da der var noget rock koncert. 

 Vi kunne høre at hunden gøede og gøede og gøede oppe i vores bed and breakfast, og vi turde ikke at risikere at de andre gæster blev vækket af det, så vi tog hunden med indenfor.


Min far tillader ingen dyr inde i huset, så det var rimelig underligt at han tillod den lille hund at være inde i huset.

Først lod vi den løbe rundt indenfor(alle dørene var lukket, for den skulle jo ikke stikke af)

Det var far ikke så glad for, så han ville sidde og holde den i snoren, indtil vi kom tilbage fra rock koncerten.


 Man kan godt se vi ikke er vant til at have hund...haha
Min far og hans forældre har dog haft hunde hele livet..de var bare udenfor.

  
Koncerten sluttede kl 23:00 så vi tog afsted lidt før..det tager også kun 10 minutter for os at gå derhen. 



Ida var lige kommet hjem fra arbejde, så hun var træt og gik derfor ikke med.

 Så det var kun mig og Alice.



Der var SÅ mange mennesker i vores lille by.
Man er nærmest kun vant til at se 10 mennesker på en gang, men så er det altså også mange mennesker. 

I aftes var der ca 90-150 mennesker..det var så mærkeligt, med så mange mennesker.





 Koncerten var god og sangene lød også godt.

Jeg fik hilst på et par mennesker fra Landbrugsskolen+nogle andre venner..det var rart at se dem igen:-)

Efter den lille time gik vi hjem igen, da mørket var ved at lægge sig...jeg ville faktisk gerne have været der lidt længere, men det ville Alice ikke...såååå..vi tog hjem.

 Da vi kom hjem, var jeg lige ude og lufte hunden Trille lidt, og fik afleveret hunden til ejerne, der lige kom hjem, da jeg luftede den.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar