tirsdag den 7. juni 2016

Isbombe ved stranden-Mandag den 6 juni 2016.

Jeg elsker langt hår, krøllet hår, fladt hår, forskelligt farvet hår..waauw..det er floot.:)
Ej, det er virkelig smukt.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at have sådanne magneter med betydningsfulde billeder og citater på køleskabet..så bliver man rigtig mindet om hvor taknemmelig man er og burde være.
 Uff..det er altså godt markeret det der..:I
Han er altså eyecandy..a piece of heaven..
Jeg føler man bedre kan udvikle sine drømme om sommeren, for der er dagene længere og varmere, og der er ikke rigtig nogle bekymringer at hente..man kan bare flade ud og hygge sig.
Man kan selvfølgelig også udvikle sine drømme om vinteren, men tro mig..der vil man hellere sidde under sin dyne og se tv med en kop the.



 Idag skulle jeg på kattehjemmet.









Ja, hvor skal man ellers have jakken.

Jeg tog bussen sammen med Alice, da hun skulle til en prøve i idræt. 


Vi sad og ventede på bussen.

Så var vi i Sønderborg.
Jeg gik derfor hen til kattehjemmet.





Jeg opdagede at jeg havde glemt min egen nøgle til kattehjemmet..den lå i min vinterjakke, og den skal jeg jo ikke bruge de næste uger pga sommervejret.
Heldigvis var en af de frivillige der allerede, så jeg kunne kommeind.

Så var jeg der.
Lille Ariel(jeg kalder hende Ariella) er flyttet til pav 1 og jeg er i pav 3..så jeg savner lidt at gå og snakke med hende imens jeg gør rent:)
Hun er en af mine ynglingskatte ;-)



 Jeg fandt ud af at sangen hedder busted year 3000.
Jeg hørte den ret tit før i tiden, og jeg elskede den..det gør jeg så stadig. 



Der var kommet 4-5 nye katte i min afdeling.
De nye katte er nogle der sikkert er bortløbet, så de har fået nye navne(de bliver selvfølgelig efterlyst)
Jeg kigger ret tit på facebooksider for efterlyste dyr, så jeg i det mindste kan få nogle hjem til deres savnede familier.

Der var kommet en ny langhåret kat..Wendy er navnet og hun er så smuk, og en rigtig fin kat :)


Her har vi lille broder salsa(jeg skal lige sige at det ikke er mig der døber dem "åndsvage" navne) men en af de frivillige på kattehjemmets lille datter..


Killingerne Maude og Mads vokser for hver gang jeg ser demC:

Her er det Hr Swan:I


Da kl blev 13:18 ca hentede Ida mig fra kattehjemmet, da vi gerne ville til stranden. 


Om sommeren så gider jeg ikke rigtig at bruge tid på mit ansigt og hår..jeg skal alligevel ud at bade jo.



Vi skulle lige på biblioteket og aflevere en bog og nogle cder.



  

Vi fik parkeret bilen nede ved havnen.
Der er det nemlig gratis at holde, og man kan holde der for evigt.




Og så badede vi og solede os.






Vi fik også spillet lidt kort.

Derefter satte vi os ned på græsset ved slottet.
Jeg fik købt mig en isbombe.
Øhm..god ide..men det smager altså IKKE godt at blande softice OG slush ice sammen..det var SÅ svært at suge op i sugerøret.
Soft ice er altså til bæger, vaffelis eller til at spise med ske.
Men flot ser det ud.







Der var en mega nuttet and der gik og ledte efter mad på græsset.
Jeg havde SÅ dårlig samvittighed over at vi ikke havde noget mad til den..virkelig.
Men den var såå sød og kom ret tæt på os.:)








   Derefter tog vi hjemad.


Jeg fik lukket hestene indenfor i skyggen, de skal jo ikke have det for varmt. 


Og fodret kattene.
Og lavet blog.
Jeg har ikke lige begyndt på århus indlæg endnu..jeg føler jeg har så meget at nå..men jeg prøver på at lave dem..næste måned skal vi på ferie i københavn, så jeg vil gerne nå det inden da.

Jeg havde fået købt sådan en sodavand da vi var i Sønderborg.
Den var god, men lidt kras i smagen. 



Ida vil jo gerne være vegetar nu.
Hun har nu fået HELE familien med på det....Min mor og far vil dog stadig spise kød en gang om ugen...

Jeg skal bare ikke være vegetar..jeg er på en måde blevet ufrivillig vegetar..det er ikke særlig sjovt..
Vegetarmad smager da godt..det er bare ikke det samme som en bøf eller schnitzel.. 








Jeg burde ikke løbe/gå/cykle så sent...men jeg føler bare ikke at der er nok timer i døgnet..så jeg gik mig en tur på et sent tidspunkt.
Godt at det stadig er .lyst om om aftenen.


Det blæste nu ret meget her til aftes.







  





Det var en dejlig tur i solnedgangen.













Jeg gik faktisk en ret lang tur.





Jeg er faktisk begyndt at have mange ynglingssange istedet for kun en.
Jeg har lige addet denne til min pulje af gode sange.






Jeg fandt min ynglingsblomst på vejen.
Hvide blomster med gult i midten.
  







 Man kunne lave en meget smuk buket af alle de blomster. tilsammen


Så var jeg hjemme igen.




Og sad lidt på trappen med kattene og nød solens sidste stråler. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar