mandag den 27. juni 2016

Obsession af serien Reign-Lørdag den 25 juni 2016.

 Jeg elskede den film..virkelig.
Jeg har altid været så fascineret af tvillinger, så det var lige en film for mig.
De er godt nok ikke tvillinger i virkeligheden, for det er Lindsay Lohan der spiller begge piger..The magic of editing.

Jeg kunne sagtens se den igen en dag.
 Tro mig, når der er dyr til stede, så liver hele rummet og atmosfæren op..for dyr er dejlige og de giver glæde i ens liv.
 Gid det var mit smukke hår.

Han er da en lækkerbisken ham Robbie Amell.


Jeg kom op kl 9:00 idag.





 Jeg sad og lavede lidt sjov med Alice og sendte hende snapchats med lidt lettere redigering.
 Jeg syntes altid det regner når folk er på Roskilde festival.

Jeg har aldrig været med på Roskilde festival, men det vil jeg faktisk gerne på et tidspunkt.
Jeg har hørt at der kommer nogle ret gode kunstnere der og spiller.

Bare det ikke er joey moe, xander, Rasmus seebach og alle de andre danske flødedrenge der...så er jeg på..jeg kan ikke engang huske flere af deres navne..



Blogtiiid. 


Fluer er sååå irriterende...de står på en, og selvom at man dasker dem væk, så kommer de tilbage igen.
Vil de gerne dø eller hvad?

Jeg var iført noget meget behageligt slap-af-tøj.



 Fordi det regnede hele tiden og det var en smule gråt i vejret...så er behageligt tøj meget passende.
 Jeg var lige et smut udenfor, for jeg gad altså ikke at være inde mere.


 Da jeg havde sonderet lidt udenfor, gik jeg ind og lavede et bjerg af koteletter. 

Jeg er jo den eneste (nogengange med min far)der ikke vil være vegetar...så nu har vi bare mere kød til os selv.

Min mor er begyndt at gøre grusomme ting som at ERSTATTE kødboller med fucking KIKÆRTER i boller i karry!..det er helt forkert.. 

 Mig og min far spiste dog ikke alle koteletterne, men gemte resterne i køleskabet til i morgen.

 Den nye "kødsovs"
Der er ikke kød i, men røde linser..de er meget tørre i must say..
Pastaen er god, men linserne er ikke lige mig..jeg er begyndt at hade vegetarmad.
 Nu lyder det som om jeg slet ikke er taknemmelig for min mors mad..det er jeg skam..det er bare ikke så let, når man har været vant til "almindeligt" og så pludselig skal spise tørre linser.

Efter aftensmaden gik jeg igang med at se Reign.
Det er en super god serie.





Jeg brugte faktisk hele aftenen på at sidde og se Reign.



   



Ingen kommentarer:

Send en kommentar