fredag den 17. juni 2016

Is kl 22:00 om aftenen-Torsdag den 16 juni 2016.

 MEGA fede negle..i like them.
Skøn farve.
 Åh, ja..dengang is var billige..det stadie drømmer jeg mig stadig hen til.
Nu koster mange af de der is 10-18 kr.
Vaffelisene er helt oppe på de 15 kr tror jeg.
Vi fik altid de der rundetårn og københavnerstænger henne hos min mormor.
Vores farmor havde altid Havaii eller mælkedreng.
 Uh, hvor ser det lækkert ud.
Farven er også virkelig tiltrækkende og forfriskende.


Blomster blomster BLOMSTER!..hvem kan IKKE lide blomster(dem med allergi kan nok ikke..der har du dit svar)
Blomster er nu SMUKKE..især når de sammensættes, og dekoreres flot.


Jeg fik røven ud af sengen ved 08:30 idag.









  

 Jeg havde jo købt det der morgenmad i Netto, så det skulle jeg da lige prøve.
 Først hækdes det i en skål.
 Derefter kogende vand.
Vent i et minut og rør så rundt.

Det gjorde jeg..men det var nu ikke lige det der smagte bedst af alle de slags grød jeg har fået i hele mit liv.

Jeg skulle lige op og gøre en lille bitte smule rent i vores bed and breakfast.
  



Jeg skulle bare støvsuge og lægge dynebetræk på sengene. 





  

 Det tog ikke så lang tid...så skulle der bare hænges noget vasketøj til tørre.





  Da jeg havde fået vasketøjet op på snoren, ville jeg egentlig ikke indenfor, så jeg satte mig udenfor på trappen og så lidt youtube. 


Harald lå og slappede af ved siden af.






 Senere kom Stribe og slappede af sammen med os.



Da jeg havde set lidt youtube så jeg en dokumentar..jeg elsker jo dokumentarer.
Jeg så småbørnenes hemmelige liv.








   

























  
 I got me a bath.



Og fik noget nyt tøj på. 



For jeg skulle nemlig til noget teori om parkering, standsning og kørsel ved siden af andre bilister. 

 Jeg tog afsted kl 14:30, for busserne kører ikke så heldigt herude på landet..så man skal 1,5 time før afsted.

Jeg cyklede op til busstationen. 





Jeg fortrød virkelig at jeg havde taget det her tøj på, for det passede bare slet ikke sammen..jeg havde en form for tøjkrise..men jeg kunne ikke nå at skifte..det skal jeg heller ikke...for når jeg har tøjkrise..så får jeg bare endnu mere tøjkrise hvis jeg skifter tøj. 















 Så var jeg i Sønderborg, og teori var kl 16:00.
 Jeg skulle lige på biblioteket for at aflevere en bog.





 Derefter vandrede jeg ind i borgen.


 Og gik lidt rundt, da der jo var 20 minutters ventetid til teori.









Der er faktisk en kat der bor her i området fra kattehjemmet(siger dog ikke hvilket hus eller informationer osv)
Men jeg plejer altid at kigge diskret om jeg kan få øje på den..det var en sød lille kat, og man kommer da til at savne dem når de har fået et nyt hjem.



 Jeg er altid så tidligt på den, og jeg er ikke så glad for at vente, så det er en dårlig kombination, haha ;)




Jeg er jo medlem af den der gruppe spørg universet.
Jeg spurgte om de kunne fornemme noget omkring Harald. 


 Vi får jo altid en test i slutningen af teori-timen, og jeg bestod denne her, yaaay..MEN MEN MEN..jeg skal jo også lige bestå den rigtige, når den kommer.
 Da teori var slut, skulle jeg lige ind på fakta og handle for mor.
 Når man kommer ud fra teorilokalet og ud i solen, så dør ens øjne seriøst..Teorilokalet er jo i stille, beroligende og mørke farver--udenfor går solen jo helt amok....









  
Fakta here we go. 



 
 Så tog jeg hjem. 


 Da min bedstefar levede, var han frivillig brandmand, da hans hus lå lige ved siden af en brandstation, var det jo nemt at gå derhen.
Vi(mig, mine søstre, fætter og kusine) var rigtig tit med oppe og køre i brandbilerne, og trutte på bilens horn.

At se en brandbil, får mig altid til at tænke på den tid, og jeg savner lidt at køre i brandbil.


'
 Det er vildt mærkeligt at sidde inde bagved, for det eneste du kan se er ligeud, for til siderne er der jo bare en væg.
 Jeg cyklede hjemad.



Inden jeg kom helt hjem, hentede jeg lige min goodiebox på brugsen. 









 




Hjemme igen. 





Bloggen blev lavet. 








 Min far har nogle ret underlige tider at spise is på.
Han skulle nemlig lige ud at handle, og så kom han hjem med is.
Så skulle vi åbenbart have is, og kl var 22:00 om aftenen på en hverdag..ja..altså..:)
 Jeg er jo medlem af den der gruppe spørg universet.
Jeg spurgte om et interessant emne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar