mandag den 6. juni 2016

Ude at cruise-Søndag den 5 juni 2016.

 Han er jo bare en flot man selvom han er 52 år..han har da altid set godt ud.

 Hahah, ja..det er liiidt irriterende nogen gange, hvis man virkelig gerne vil ud med en..især når det er en man ikke kender så godt..så får man ikke lov..Så vælger jeg hellere livet..haha :)

Jeg har faktisk sneget mig ud et par gange..jeg lyttede til min intuition..det var så også med nogle jeg vidste ikke var mordere eller kriminelle..haha..så skal man ihvertfald lade være..og det gik fint nok..alle kan vel have hemmelige snige-sig-ud..perioder.:)
 Pang pang lilla :)
Floort:)

Årh..det ser lækkert ud..det kunne jeg godt have lige nu..altså jeg kan nærmest altid have kage eller slik..det kan min familie bekræfte:I

Igår da jeg var på stranden med 2 veninder, fik jeg jo også købt noget.

Jeg fandt en fin lille nederdel.
Den er blå, med en smule mønster, der bare ikke er let at se.






Den var sat til 49 kr. 

 Og en lille fin top/ting..





Med fine blonder. 


Den var sat til 25 kr. 












 Idag skulle jeg på stranden igen med en veninde.
Det med stranden kan vi godt lide.
Det er ihvertfald vigtigt at man bruger solcreme ihvertfald hver time eller halve time. 


 Vi skulle mødes i Sønderborg kl 12:00.
Så jeg tog afsted.







Så lå vi bare og solede os i sandet:)
Vi fik badet ca 3-4 gange.

 (Hvis nogen bliver stødet af billedet, må i meget undskylde)
Det er egentlig bare et hylster, så jeg er lidt ligeglad...og der er jo masser af badetøj på strandende i disse dage :)
 Efter ca 3 timer tog vi begge hjemad C-:

 Ida hentede mig på busstationen, og vi kørte hjemad.


Da jeg kom hjem fra stranden, skulle mig, Ida, Alice og far ud at cruise i vores transam pontiac.
 

 Jeg fik lige fodret kattene inden vi tog afsted.
(vandet er fordi jeg skiftede deres vand)

Jeg har jo 2 gange i hele mit liv farvet mine spidser i håret(jeg vil aldrig nogensinde farve mit hår i hårbunde..jeg skal ikke have kræft)
Om sommeren når solen skinner, så kan man se at det bliver vildt lyst og nærmest gult.

Lige nu prøver jeg bare på at gro det ud, og så vil jeg ikke farvemine spidser mere i lang tid.




Jeg gjorde mig klar til at skulle ud at cruise. 

 (Ignorer rodet på mit værelse)


 SÅ kunne vi ENDELIG komme ud at cruise.



 Hvis ens hår sidder perfekt INDEN køreturen uden tag på..så sidder det under INGEN omstændigheder pænt bagefter..hahahah:P

 

  
 Vi kørte til Gråsten og fik os en pizza. 

Jeg elsker at vende tilbage til Gråsten..det er en dejlig by.


 
Derefter kørte vi til kegnæs over til Drejby strandcamping.
     
 Der vil jeg virkelig gerne på ferie engang da de har en virkelig fin pool og vand rundt omkring..så der er rige muligheder for at bade.



Hvor vi spiste en is, vi havde købt i Sønderborg.
 Det blæste MEGA meget, og var en smule koldt.(-:



 Det er måske lidt ulovligt...men nogle gange så får vi lov til at stå op i bilen med hpvedet ud ad taget (hollywood style)

Vi gør det selvfølgelig kun på veje, hvor der INGEN biler er, for vi tager sikkerheden alvorligt.


Men det er nu ret sjovt......;)




 Håret sidder af l-rt..helt vindblæst (-: 





 Når man kører om aftenen, så er det rigtig koldt at sidde på bagsædet..især når man har nederdel på.
Om dagen er det riiiigtig riiigtg varmt..det er  det bedste^^



 
 Efter en god cruising-tur var vi hjemme, hvor jeg gik i bad.








Vi fik også givet vores far en fars-dags gave:)

I år prøvede vi noget mere utraditionelt, da vi gav ham en pose chips(grønsager) og en bakke negerkys(han elsker negerkys)

Det syntes han var ret sjovtC: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar