lørdag den 10. maj 2014

Fredag.9.5.2014.







 Jeg pakkede lidt, til at skulle hjem i morgen.
 I 2 og sidste time, skulle vi have idræt.


 Det viste sig at vi ikke skulle alligevel, men skulle lave et powerpoint om kroppen istedet for.



 Efter skole tog mig og 2 andre til sønderborg, i borgen, for at indkøbe de sidste ting, vi lige manglede til hollywood-temafesten på skolen.
Vi bestilte lidt lækkert china-box mad..det smagte sindsyg godt:D
 Hvilke smykker skal jeg dog have på?
 I sønderbog fik jeg købt denne flotte halskæde.

 Og denne halskæde.
 Chinaboooooooooox:-D
 En pakke med 4 øreringe.

 Og nogle pæne øreringe til kun 10 kr.

 Tog mig et bad.
 Og gik igang med at gøre mig klar til hollywood.


 En fra skolen krøllede mit hår, og lavede min frisure, jeg sys frisuren blev vildt flot:)







 Smykkerne jeg valgte:
En ring fra Avril Lavignes parfume:
det er den lilla parfume, og ringen er i den røde ring.
Billedet er ret utydeligt her, men parfumen hedder wild rose.

Min spinningring fra mormor(blomsten).
Og en ring købt i tyskland.
 Fødselsdagsgave armbånd, og sommerfuglene er fra en pige fra min efterskole.
 Øreringe, som jeg fik i julegave af min søster.
 Halskæden som jeg købte idag.
 Og indgangsbiletten som var et armbånd.
 Mine højhælede sko fra deichmann.


Det var rigtig hyggeligt, men nu er kl 02:30, og jeg må hellere komme i seng, da jeg bliver hentet 07:30 i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar