fredag den 16. maj 2014

Torsdag.15.5.2014.

Vågnede 2-3 gange i nat og havde det ret influenza-agtigt, og mit hovede var selvfølgelig en følelse af snot, pakket ind i min hjerne.



 Der var jo agrodag på gråsten landbrugsskole idag.
Bygholm landbrugsskole, skulle komme hen på vores skole, og vi skulle lave aktiviteter, og følge forskellige poster.


Vi have fået nogle t-shirts, fra skolen.





Men det var nu for koldt til at gå rundt i kun t-shirts, så jeg fik jakke på, og jeg ville ikke være mere forkølet, end jeg var.

 Det var en ok dag:)
Jeg skulle vente på at min far kom og hentede mig, så jeg fik redigeret min roomtour på gråsten landbrugsskole...men selvfølgelig gider den ikke at oploade til youtube, og jeg er så meget på kanten efter at eksplodere, fordi det irriterer mig så meget, efter 8 gang, man prøver at oploade den..men i kende min computer, den slukker af sig selv.....
 Dejligt vejr.

 Og mens ventetiden alligevel var igang, lavede jeg negle.




 Og så youtube.

 Endelig 17:33 kom han.
 Vi skulle lige ind på rema..jeg var godt nok også sulten  nu.
 Jeg fik købt popcorn, for det trængte jeg lige til.
 Og æblemos, jeg var bange for at jeg havde glemt det..en overgang åd mig og mine søstre det hele tiden, det smagte jo godt.
 Vi gik lidt rundt på vores gård, mig og mine søstre.


























 Og i vore køkkenhave.

 Jordbærene kommer snart! ^^
 Vi satte os ud i udestuen og filmede et sister tag, men det kommer ikke på youtube,eller andet medie, for mine søstre is not happy about social media:D

Og så gik vi i seng :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar