søndag den 11. maj 2014

Søndag.11.5.2014.

Hahah, pinnie, der var  lidt tørstig i går:)
 Morgenbord.
 Så gik jeg igang med at muge ud hos hestene.



 Minnie var en stor hjælp:D
 Hvorfor er der dog så mange brændenælder, lige op til den vej, hvor møget skal læsses af?


 Hvorfor så sur Bruno?.de skulle lige stå ude i regnen, imens jeg mugede ud.
 Så er der ordentlig kommet en svale-familie i vores stald.


 Færdig blev man, og nu er der dejligt til hesten igen.

 Seeeelfiiiiiieee!^^

 Tog mig et bad, og fik nyt rent tøj på
Jeg fik lige farvet lidt blå og lilla striber i mit hår..med noget DIY-farve, der går over om et par dage/uger.
 Jeg fik endelig lavet de lektier jeg skulle lave færdigt, imens eg så tv med Alice, da ida var hos en veninde.
 Jeg skulle da lige prøve et eksperiment, med en kage i mikroovnen.
Opskriften fandt jeg her:
http://nemsinglemad.dk/chokoladekage-paa-5-minutter/
 Jeg gav den dog kun 2 minutter, for ellers ville den brænde på.
Den smagte ok, men det er ikke min ynglings.
 Så fik vi lidt aftensmad, og gav mor vores blomsterbuket og merci chokolade, til mors dag.
Derefter kørte min far mig op på skolen.
 Vi var lige et smut i bilka.
 Min far købte en is til os begge.
En magnum gold.

 Min far skulle lige forbi sit arbejde, for at slukke for vandet til grisene, så jeg ventede i bilen.
 I bilka fik jeg købt 2 pakker tøjbøjler, til 24 kr for begge.
 Lidt gajoler, og tyggegummi.

 En cream eyeshadow..der var udsalg, og virkelig gode tilbud i bilka idag.

 Og en øjenskyggebørste.


Nu er det også sengetid, det er jo mandag i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar