torsdag den 29. maj 2014

Torsdag.29.5.2014.

Jeg satte min alarm til kl 08:00, men kom vidst til at sove fra den, altså jeg hørte den godt, og slukkede den, men ja, faldt i søvn igen..
Jeg skulle heldigvis ikke noget vigtigt idag, og skolen er jo slut nu.
 Spiste morgenmad.
 Mig, og Ida gik hen til brugsen med flasker.








Vi gik lidt ude på vores mark, og tjekkede kvaliteten ag vinterhveden.


 Jeg lavede min sædvanlige vand med isterninger og lemon drik.
 Harald<3
 Så hoppede vi alle 3 på trampolin.
 Og hørte musik på tabletten.



 Så hørte jeg lidt mere musik, og dansede rundt i hele huset, og udenfor, med og uden prudst på skulderen.

 Min mor, ida og Alice tog hen og handlede på brugsen, men jeg måtte ikke forlade huset, eller tage med, da min far var på arbejde, og der skulle komme en gæst til vores bed and breakfast, så jeg fik tjansen til at tage imod dem, hvis de kom.
Så jeg satte mig til at se de urørlige.
 Og spiste en skål popcorn.


 Da de kom hjem, så de også de urørlige.
Jeg er dybt skuffet over filmen, og har slet ikke lyst til at se den igen..sys den var mega dårlig..
 Efter aftensmaden cyklede mig, ida og Alice hen til vores bys andedam og fodrede ænder.





 Vi havde en masse brødrester fra vores bed and breakfast, som gæsterne ikke havde fået spist, de var bare en anelse frosne, men vi fik dem tøet op.



















 Så cyklede vi lidt rundt i vores by, og skiftedes til at vælge et sted, vi ville cykle hen til, og så fulgte vi bare med den person, der valgte stedet.



 Vi var inde på døgneren og købe mærkeligt slik.




Så tog vi hen på guderup skole(ikke den skole vi har gået på, men vores bys skole)




Åh, charmerende..











 SO cute!!





Vi cyklede rundt på superbrugsens parkeringsplads.





 Jeg kan huske at da vi var mindre, og vores mor skulle handle, så kravlede vi altid op, og ventede på brugsens skrænt, indtil hun var færdig..det gjorde vi så idag.


 Vi cyklede ned til sportspladserne.

Levende græsslåmaskine.







Jeg blendede en hel ananas, det smager faktisk ret godt, jeg kom til at drikke det hele.



Så så vi tv, og snakkede lidt, nu er vi trætte og vil gå i seng:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar