mandag den 5. maj 2014

Mandag.5.5.2014.

Så er jeg hjemme fra london/oxford ige.
Hold da op, der var mange mennesker i london, og biler:)

Det var sådan en god og hyggeligt tur.
jeg fløj jo for første gang, i hele mit liv, men det var skide skægt at flyve, og det er det hele værd, at man kommer til et andet land.
Flyveturen varede 1,50 minutter..1 time og 50 minutter.
Der var SÅ smukt oppe over skyerne.
Jeg har lige et bar billeder fra da vi var oppe i flyet.





 Haha, jeg elsker  mig og min mors samtaler.
 Stod op og gik i bad.



 vejret var lidt køligt, men bestemt også dejligt.
 Pakkerod fra england, det skal sorteres snart.
 Så startede casen, der hedder tværfaglig case.
Jeg er sammen med 2 andre piger til opgaven.
Jeg har valgt idræt, og planter, da vi delte opgaven op.
Vi sidder igen nede i mødelokale 3.
Det er hårdt at starte op igen efter england.
Casen varer i 3 dage, og den aflevers onsdag. 14:30.



 I england fik jeg købt disse 2 sommertoppe.

 Da skolen sluttede(eller det vil sige, at vi sad og lavede opgave fra 08:00-til 17:30), så satte jeg mig til at lave min stil om blommer.
 I england købte jeg også en parfume i heathrow lufthavn.
det er DKNY delicious, city blossom.
 Den dufter utrolig godt.


 Jeg fik lige lakeret mine negle i en naturlig farve...gennemsigtig.



 Og så fik jeg smurt dem bløde, med denne creme fra matas..brugte faktisk resten idag.
 Youtube.


og nu er det sengetid:)

I morgen fylder jeg rund, jeg har nemlig fødselsdag i morgen, og bliver 20 år.
En anden pige fra min skole, har også fødselsdag i morgen, og bliver 19, det er ret sejt at det er den samme dag. C-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar