lørdag den 24. maj 2014

Lørdag.24.5.2014.

Vi(mig og søstrene) stod faktisk ret sent op idag.

 Vi besluttede os for at cykle ned på stranden, så det var på med noget sommertøj og afsted.



 Min mor havde bagt boller.
De var sindsyg gode og luftige, og slet ikke tørre.


 Vejret var SÅ dejligt, det var overhovedet ikke koldt.
Var næsten i tvivl, om vi overhovedet var i danmark.




 Haraaaaald :)<3

 Vi cyklede ned til stranden.
Jeg var blevet nomineret til at hoppe i vandet, så den udfordring klarede jeg lige.


 Stranden var så lækker, og vandet var slet ikke koldt.



 Ja, ida og alice gik op i en fremmes båd.









 Da vi kom hjem, slap vi pinnie ud.
Det er hårdt at skulle slippe den ud, da vi jo holder meget af den, vi har jo kendt den i et år.
Den ved, at den altid kan komme til os, og få kattemad og vand.


Lillie video, hvor den er lidt nysgerrig.
Jeg fjantede lidt rundt med prudst indenfor.






 Derefter cyklede mig og ida ned til en anden strand, end den vi var på tidligere idag.
Alice havde et par lektier hun skulle lave, så hun ville ikke med.




 Der fik vi badet igen igen.
 Det er bare så ærgeligt at badebroen er nede, da der er ret mange sten i kanten af stranden, men ikke når man kommer ud fra badebroen.





























Efter aftensmaden var der downton abbey, nu er klokken mange (22:30), og vi er på vej i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar