fredag den 16. maj 2014

Fredag.16.5.2014.

Jeg vågnede (næsten) ved at denne søde kat prudst vækkede mig, ej, jeg var vågen i forvejen.
Men det varda en dejlig vækning alligevel.


 Morgenmaden var varme hveder, da der jo er bededag idag.
 Og selvfølgelig the.

 Så kiggede vi lidt på internetting, deriblandt denne seje smykkeshop, jeg mener den hed noget så mærkeligt som black sheep.
 Jeg gik lidt rundt i huset med prudst på armen.

 Mig og mine 2 søstre cyklede ned til strande, da ida var blevet nomineret til at hoppe i vandet, det ville hun bare ikke, så hun lavede en snyder, med at hun gav en banan til en hjemløs en, og den hjemløse blev spillet af Alice.






 Det er så dejligt at være på stranden.



 Da vi kom hjem, snakkede jeg lidt med minnie, og lå mig ned på gårdspladsen med hende.

 Vi redigerede lidt i Idas´s nomineringsvideo.
 Mens prudst var faldet i søvn på mig.
 Jeg tog et bad.
 Og fik nyt tøj på.
 Jeg prøvede for 10 gang at oploade min roomtour på gråsten landbrugsskole..det virkede så IKKE, og jeg var godt pissed..
 Jeg lavede nogle popcorn.
Jeg elsker at fylde dem i selve pakken, når de er færdige, det er så eventyrligt.

 Jeg lånte min lillesøsters computer, og startede helt forfra med at redigere roomtur-videoen, og ENDELIG virkede det, og jeg fik den oploadet på min youtube-kanal..som er her:
https://www.youtube.com/watch?v=VM-n3E1kmKs


 Vi bestemte os for at sætte trampolinen op.




 Så hoppede vi lidt rundt på den, og filmede et par tricks, og lavede dem i slowmotion på kameraet.



 Jeg fodrede kattene.

 Og desværre!, jeg har ikke mere æblemos tilbage.
 Det smager så sindsyg godt, jeg skal altså have mere, det er det værd at købe.
 Ida delte slik ud i 5 skåle.
 Så sad hele familien og hyggede sig til disney show, south park, og nu james bond.




See ya,:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar