søndag den 11. maj 2014

Lørdag.10.5.2014.

Min mor hentede mig der ved 07:45-tiden, fordi at jeg jo skulle hjem og holde weekend.
 Blev mødt af denne lille snegl, da jeg kom hjem.


 Har ikke lyst til at tage min frisure ud, for jeg kan så godt lide den.
 Krøllerne er der stadig.
 Jeg gik lidt rundt på vores gård, med kattene:)
Da jeg var 2 år gammel. lavede jeg denne her på vores mur, mine 2 søstre har også en.
 Minnia<3



 Jeg fik vasket noget tøj.

Så tog jeg lige pinnie, vores pindsvin ud, da det var vågnet af sin hi,:-D
Mig, min far og søstre, tog  ud for at se noget bil rally i hundslev, men der var ikke så meget gang i den, så vi kørte ud for at finde noget til mors dag i morgen.

 Det var vildt sejt at cirkus mascot var kommet til vore lille by for at optræde:)





 Så tog vi til bageren for at hente wienerbrød til kaffen.
 Jeg fik sendt en ansøgning til et praktiksted.
 Fodrede kattene. prudst plejer at spise indenfor, derfor er den ikke med på billedet.
 Jeg var ude og se til hestene, og fik øje på en måge ude på marken.

 Hønsene er så nysgerrige.
 Så gik jeg en tur i regnvejret.

 Og hørte musik.







 Cirkushestene:)
 Jeg købte en pose ærter, og åd dem på vejen hjem, så nu ligger der ærteskrald hele vejen hjem til mig, fra brugsen-Hahah, tror jeg følger dem en dag^^
 Og lidt til eurovision i aften.

 Så fik man sin morgenkåbe på, og så eurovision med familien.

Jeg kan huske at jeg så sang nr 21, og derefter må jeg have været faldet i søvn.Hmm, jeg havde ellers glædet mig til at se basim optræde, som var nr 23,:D.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar