torsdag den 22. maj 2014

Torsdag.22.5.2014.





 Vi havde teknikpraktik i de første 4 timer.

 Til kaffe fik vi gulerødder, og nogle underlige flade "kager" med sunde nødder, de var vildt gode.


 Min klasse, skulle idag på tur i plantetimen, vi skulle ud og se på et par marker, og en maskinstation/gård, hvor de havde kyllinger, svin og planteavl.
Vi fik kaffe, kage og en flaske vand, som vi nød i græsset, og i den dejlige sol!-SÅ hyggeligt<3
Så er der kommet sedler op, for hvornår vi skal til assistenteksamen.
jeg skal tirsdag den 3 juni kl 09:00.

 Her er så programmet for den allersidste dag på gråsten landbrugsskole på onsdag.
Jeg har det ikke godt med at skulle forlade skolen lige nu, men den varede kun i de her 16 uger, og de er gået på onsdag..og vi må videre alle mand..forhåbentlig finder jeg en praktikplads, så jeg kan komme på 2 hovedforløb..

 Vejret har været så dejligt idag.



 Jeg fik mit armbånd fra hollywood-festen af.
 Og tog et bad.
Det tordner lige nu, og jeg hader torden, det er simpelthen så uhyggeligt...:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar