søndag den 18. maj 2014

Søndag.18.5.2014.

Søndagsmorgenbord, :)

 Vi hoppede lidt på trampolin.

 Det skrider fremad med det nye værelse til vores bed and breakfast.



 Vi(søstrene) sad lidt på græsplænen sammen med kattene, og nød solen, og det fantastiske vejr.


 Imens Alice mugede ud hos hestene, gik mig og Ida op på brugsen, for at købe lidt ting til et bål, som vi ville lave.
 Da vi kom hjem, så vi lige genudsendelse af downto abbey, og jeg fik et af mine mange millioner vand, med isterninger..elsker det.





Så gik vi igang med bålet.










 Pandekager.

 Det fik vi så et par timer til at gå med.

Da bålet var brændt ud, lavede vi et nyt bål, for vi ville nemlig lave aftensmad på bålet..foliebakker.







Lækkert blev det.

 Så ryddede jeg op i køkkenet.




 Tog et bad.
 Fik morgenkåbe på.
 Seeelfiieeeee.

 Smoothieee...jeg fandt endelig min blender.
 Dejlig hindbær-smoothie.

Jeg skal ikke tilbage til landbrugsskolen i aften, men i morgen, da min mor kører mig, jeg skal bare være til morgensang kl 08.00.
Nu vil jeg i seng^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar