tirsdag den 13. maj 2014

Tirsdag.13.5.2014.



Vågnede op, med et tungt hoved, der føltes som mursten, og snottet næse, og en anelse halsbetændelse..dejligt..men besluttede mig dog at gå i skole.




 Det var endda hårdt at binde sine sko, med ondt i hovedet og snotnæse.
 Vi skulle have teknikpraktik i 4 timer.










 Her er der lidt billeder fra undersvisningen (vi skulle tage billeder, til en rapport)
 Her smører vi nogle smørnipler.



 Et billede af et filter af en art.


 Ekstra olie-beholder.
 Endnu et filter.
 Oliebeholdere.
 De næste billeder tog jeg ikke.

 Ventilationsfilter.





 Diverse kølefiltre, hydraulikfiltre, mororoliefiltre osv.





Vi skulle tjekke bateriet, og kondensvand osv.


 Derefter var det specialefag idræt i 2 timer.

 Hader, når det sker.
mit snørebåd bandt sig endnu mere til en knude, man SLET ikke kunne få op..jeg fik den dog op:)
 Tog et bad, inden sidste time, som var eksamensinformation.
Hvis jeg havde vidst at vi fik 1 og en halv time, til at lave vores case-videoer færdigt, havde jeg ikke gået i bad, men det vidste jeg dog ikke.

 Så skulle jeg lige klæde om til lidt svinetøj, da jeg ikke ville have min bluse stank af gris(skulle ned i stalden og lave en video om forskelle ved en syg og rask gris)

 Lidt billeder derfra.







 Så skulle vi lave en video om raps og dens vækst.



 Jeg elsker mit face på dette billede, jeg flækkede af grin, da jeg så det.

 Så tog jeg mig et bad igen, da jeg  lugtede af gris.
Godnaaat:D

I morgen er der fremlæggelse af tværfaglig case.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar