mandag den 26. maj 2014

Mandag.26.5.2014.

Jeg sov jo hjemme i nat, så jeg stod op klokken 06:00, med søstrene, spiste morgenmad, og så var det ellers bare i skole.
Ida hun er hjemme, da hun har læseferie, så hun kom lige med, for at aflevere mig.
 Pakkede lige lidt.
 Mor kørte mig til landbrugsskolen.
 Så var jeg der lidt i 08:00, hvor der jo er morgensang.
 Vi fik udleveret vores eksamensopgaver.
 Jeg skrev lige hurtigt et par ansøgninger til praktiksteder.
Dækker lige deres navn og adresser...
 Til kaffe var der gulerødder, the og agurker.
 Så gik jeg igang med den ene af eksamensopgaverne, nemlig husdyr.
 Her roder helt vildt, det er ikke til at holde ud.

 Vejret var så dejligt, jeg ville så gerne udenfor og nyde solen, men er fanget indenfor pga eksamensopgaverne.

 Min computer slukkede faktisk kun af sig selv 1 gang idag, det er fremskridt.
er stolt af min lille computer.
 Men det er lidt irriterende alligevel, når der nu er en vigtig opgave at lave.
 Det eneste udenfor jeg var imens opgaven stod på.
 Så begyndte vores pedel at slp græs, og det larmede, ak, ja, så måtte jeg lukke vinduet, det hjalp nu, han var dog heldigvis hurtig færdig, så jeg kunne åbne vinduet igen, da lyden forstyrrede en anelse.
 Så blev husdyrsopgaven færdig.
 Dernæst startede jeg på økologiopgaven.
Efter aftensmaden gik jeg mig en tur, da jeg var helt vildt træt i hovedet, af at sidde indenfor og taste løs på en computer.










 Denne her murstensbil er så fascinerende.

 En af de ting, jeg altid har ønsket mig at gøre siden tingen kom til superspar i gråsten, var at købe en slush ice.
Og idag gjorde jeg det:-D
Brainfreeze!!!SO MUCH, MEN DET VAR DET VÆRD.

























 Denne kat møder jeg altid, når jeg er ude og gå tur, jeg vil komme til at savne den, når jeg stopper.





 Da jeg kom hjem fra gåturen, så skrev jeg videre på økologiopgaven.
 Så blev økologiopgaven færdig.
 Jeg var så tørstig efter koldt vand, så det hentede jeg lige, jeg kommer virkelig til at mangle skolens kildevands automat.
 Så begyndte jeg på bygningsopgaven.
 Men jeg er så træt, og det er sent.
 Klokken er nu 22:42..da jeg skriver indlægget.
Nu er den 23:21, og har skrevet opgave indtil nu, så nu vil jeg gå i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar