torsdag den 29. maj 2014

Onsdag.28.5.2014.

Så  var det sidste dag på gråsten landbrugsskole.


 Programmet for idag.

Jeg skal op til mundtlig eksamen på tirsdag den 3 juni kl 09:00.







 Så gik jeg igang med plante/idræt opgaven.
 Endelig færdig med alle opgaverne.
 Agurk, gulerødder og the.

 Samlet og klar til aflevering.
 Tid til pakningen af værelset.



 Middagsmad for sidste gang kl 11:45.

 Rengøring af værelset.

 Hele pigegangen blev proppet af ting.
 Værelset ser bare SÅ tomt ud nu, det er ret trist.





 Jeg nød udsigten for sidste gang.



 Jeg satte mig lidt ned i sengen, som nu er en sofa, og tænkte over at dette var nok sidste gang, jeg overhovedet var i dette værelset.





 Farvel nøgle og chip.
 Min far kom og hentede mig ved 15:00-tiden, da jeg havde mange ting, jeg skulle have med hjem, så jeg tog ikke med til bowling, og grill om aftenen.
Jeg har det ikke så godt med at skulle sige farvel til mennesker, det er SÅ trist, for nogle ser man jo vidst ikke igen, så derfor ville jeg bare tage hjem, og huske de gode stunder med dem..jeg holder jo af hver og en jeg har mødt, og skolen, har bare været så fedt^^
 Min far skulle på arbejde igen, så jeg skulle skynde mig at tage tingene ud af bilen, så de blev linet op..
 Og så i køkkenet..
 Ida og prudst har selfieparty..










 Og Harald.



 Dette her, vil jeg gerne prøve en dag.
 Mig, ida og prudst sad inde i sofaen, og tog billeder af os, derefter var vi næsten faldet i søvn på sofaen, med prudst i midten.

 Til aften så jeg youtube-videoer.
 Ida og Alice så jimmy falcon show, men jeg kender ham ikke, så jeg holdt mig til mit youtube.
 Min far havde bestilt en trådløs router, og med den fulgte der 3 mini samsung tablets med, som gjorde købet billigere.
Vi åbnede kun den ene, for ellers ville vi blive teknisk forvirrede.







Goodnight.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar