søndag den 18. maj 2014

Lørdag.17.5.2014.

Koldskål til morgenmad :)
 Vi stod op ved 08:30-tiden.
 Hoppede lidt på trampolinen.

 Gik ud til hestene og sagde hej.




 Isvaaaaaand!:-D



 Mig, mor og søstrene kørte ud for at finde en masse ting til vore udlejningsværelser, så vi var i mange genbrugsbutikker, loppemarkeder, og antikmarkeder.







 Hahahaha, jeg prøvede en gammeldags "badedragt", honestly i dont know what it is????:O








 Sad og læste anders and i bilen, med søstrene, da vi ventede på at mor lige betalte tingene til bed nd breakfastet.

 Var lige et smut på bilka.
 Da vi kom hjem, lavede mig og søstrene nachos..de smager SÅ godt :-D
 Og vi spiste is..jeg elsker at dekorere min is, når jeg skal spise is.











 Så slog jeg græs.





 Lørdagens højdepunkt er selvfølgelig downton abbey i tvet...sidste afsnit næste gang!!-NOOOOOO!!!







 Jeg gik rundt i huset, for at finde min blender, fordi at jeg ville lave mig en smoothie..men så kan man jo selvfølgelig ikke finde den, når man skal bruge den..så satte jeg mig ned og åd ærter istedet for.



 Mig alice faldt i søvn på sofaen til die hard, så jeg fik ikke lige lavet indlægget i går aftes, ida var til fødselsdage, så hun var ikke lige hjemme, der ved aftenstiden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar