mandag den 12. maj 2014

Mandag. 12.5.2014.


 Krøller og farve:)
 Det er sådan noget farce der går ud efter et par dage til 1 uge.
 Reeeegn.
 Jeg fik lige leget kreativ, og lavede en konvolut til mine europenge.

 Og pundpenge.
Vejret klarede op-dejligt:)-Bare synd, at vi skulle sidde i et klasseværelse dagen lang.
 Jeg havde det lidt dårligt idag, men jeg var også virkelig træt.
Hovepine, træthed, nyser hele tiden..men var i skole hele dagen alligevel.

 Da vi havde frikvarter gik jeg lige udenfor, for at trække noget luft.



 Da skolen var ovre 16:30, gik jeg lige ind i min seng, og blev der indtil 17:30, hvor der var aftensmad.


 Øv, nu har jeg brugt alt mit tape, så må jeg købe mere på onsdag.
 Efter aftensmaden lavede jeg alle mine lektier færdig.
 Træt.dk-har det stadig influenzagtigt, mine øjne vil ikke være åbne, så træt er jeg.
 Bestemte mig for at tage en tur ned til skolens kildevands-automat, og hente noget dejligt koldt vand.
 Klokken er nu 20:00, og jeg vil skynde mig i seng, og se noget film på youtube, og bare få noget søvn.
Håber det går bedre i morgen.
Forresten, jeg fik 4 i økonomi!!!-det kan godt være det ikke er særlig højt niveau, men jeg er VIRKELIG stolt og overrasket over mig selv..4 er stort for mig i matematik..specielt fordi at jeg er talblind..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar