mandag den 19. maj 2014

Mandag.19.5.2014.

Jeg stod op klokken 06:00, sammen med søstrene.
 Nåede lige at se ca 10 minutters ramasjang, inden min mor kørte mig op på landbrugsskolen.



 Så var jeg deroppe 07:30, 3o minutter inden morgensang.

 Så pakkede jeg ud.
 Elsker the og gulerødder.
 I specialefag idræt, skulle vi ud og klatre i funky monky parken i kolding.
Hjemmeside:
http://www.funkymonkeypark.dk/klatreparken-i-kolding.7832.aspx

Det var så sjovt, der var vi i 3 timer.
jeg prøvede rød, grøn, blå og crazy monkey banen..crazy monkey var hård ved dine hænder,  vil jeg sige-men det var pisse sjovt.

Da vi kom hjem, gjorde mig og 2 andre os lige klar til at tage på mc donalds, fordi at vi kom så sent hjem.













 Var lige nede i klassen og hente min skoletaske..den der ligge på gulvet..der ligger de faktisk hele tiden..hhahAHA.

Jeg kom til at tænke på at vi faktisk stopper i næste uge, den 28 maj...jeg er så glad for at gå her på skolen, og sammen med menneskerne, jeg har slet ikke lyst til at stoppe...





Gangen ud fra klasseværelset.

 Glasgangen.


Jeg kommer så meget til at savne hver en del af skolen...og glæder mig så meget til at komme på 2 hovedforløb, (hvis jeg finder en praktikplads)..please, for jeg vil så gerne gå samme med disse elever end andre, og det kommer jeg nok til, hvis jeg ikke kommer på 2 hovedforløb.







Nu er jeg så træt, at jeg vil lægge mig i seng, og se noget film.
Godnat, det har været en super dag.


"Thise felings, about your crush, so strong,hope they will never leave your soul"...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar