onsdag den 14. maj 2014

Onsdag.14.5.2014.

Jeg sys bare denne uge, har gået så sindsyg langsomt.
 Jeg lover at spejlet er vasket i morgen..


 Jeg øvede lidt på fremlæggelsen.
 I specialefag idræt, skulle vi bare lave vores powerpoint om kroppen færdigt.


 Årrgh, jeg er så træt af at min computer altid bare slukker sig selv, midt i det hele..ingen advarelser..nej, nej..bare puff, og så er den slukket.

 Jeg skulle snakke lidt med uddannelsesvejlederen, da hun hjælper med at finde praktikpladser.
 Så øvede jeg lidt fremlæggelse igen.
 Og 12:50, skulle min gruppe fremlægge.
Vi fik virkelig gode karakterer.
Fremlæggelse: 7 (mig, sandra, camilla)
Husdyr: 7(skrevet af camilla)
Økologi: 7(skrevet af sandra)
Bygninger: 10(skrevet af mig)
Planter og teknik: 00(vi nåede ikke at lave den)
Økonomi:7 (Skrevet af camilla)
Planter og idræt: 7(skrevet af mig)
Svin: 7 (skrevet af sandra)
Så jeg er tilfreds. :)

 Da vi fik fri, gik jeg mig en tur..min cykel er stadig væk(den blev væk igen, lige da jeg havde fundet den, og inden jeg nåede at låse den)
Der er altid sådan nogle smukke heste, på gårturen.








 Oldtimerløb????
Det skal jeg bare med til, MÅ sige det til min far, når jeg kommer hjem.
 Jeg fik købt viunge.
 Snapchat: Grisen60.


 Ærter, men dem spiste jeg på vejen hjem..det var altså også 10 km.
Så i må få synet af noget græs.
 Vindruer.
 Så fik jeg pakket lidt til i morgen, da jeg skal hjem, for vi har bededagsfri.
 Jeg fik endelig taget mig sammen til at lave min april goodiebox.

Ses tomorrow. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar