fredag den 30. maj 2014

Fredag.30.5.2014.

Mig, ida og alice stod op kl 07:30 ca, spiste morgenmad, og gjorde os klar til tyskland.

 Tog et bad.

 Koldskål til morgenmad.



 Så gik vi hen til bussen, så vi kunne nå den omkring 09:50.








 Sad ved andedammen og ventede på bussen.
 Så tog vi bussen til sønderborg.

 Var liige på wc i borgen.
 Så tog vi bussen til flensborg..70 kr for en busbillet..jeg føler mig ruineret..

Så var vi i flensborg.


 Der var vildt mange mennesker.

 Standsede ved en slags bager, og gik på deres toilet..turen havde ligesom taget 2 timer ikke, så er det tid til at lade vandet-hah.
 Fandt en hyggelig parkkirkegård, og gik igennem, der var ret smukt..





 Så var der en stille og rolig park, byen er ret overvældende, for os der kommer fra landet.
Vi kravlede op i er træ.

















 Haha, træet åd mig..

Storcenter.


 mc donalds..denne erdberre/jordbær-smoothie var FORFÆRDELIG !! spild af de 2,45 euro.
 Men cheeseburgeren var goood.



Da kl var ca 21:15 tog vi bussen hjem igen.




Sliik.









Og gik hjeem..






 And listened to this music.

Hjeemmeee igeen..






Nu er det tv-tid:)
Er træt, efter alt den sightseeing i flensborg:-)..det jeg købte i flensborg får i at se i morgen ^^

1 kommentar:

  1. dejlige billeder, du er en god fotograf maj-britt og meget smuk :) mvh Brian Hansen

    SvarSlet