tirsdag den 27. maj 2014

Tirsdag.28.5.2014.





 Efter morgenmaden gik jeg igang med bygninger.
 Jeg var så optaget af at lave opgaven at jeg helt glemte morgensang, og i de her 3 dage bliver vi råbt op, for at se om vi alle er her, for at lave vores eksamensopgaver...
Der var heldigvis en der ringede til mig og sagde at jeg ikke var til morgensang, så jeg kunne gå ned til en lærer og sige, at jeg havde glemt det, fordi jeg  var fuldt optaget af min eksamensopgaver..

 Jeg elsker at lave disse snorefrisurer i mit hår, og det er perfekt, hvis man har lidt hårlak i, så holder de, det er så hipster-agtigt.

 Så blev jeg færdig med bygninger.
 Til kaffen var der the, gulerødder OG en DEJLIG VARM chokoladebolle:)
 Så gik jeg igang med planter.
 Og spiste chokoladebolle.
 Så blev jeg færdig med planter.
 Føj, jordgødnings-markplan, hader det..
 Så begyndte jeg på teknikopgaven.
 Har hørt christopher på the voice hele dagen-NONSTOP :-D


Så blev jeg færdig med teknik.

 Så gik jeg igang med økonomi.
 HADER, HADER, HADER økonomi, for det er matematik.
 Opgav det, og gik igang med svin, som er meget nemmere.

 Jeg fik dog hjælp til økonomiopgaven, så den blev jeg færdig med.
 Fortsatte med svin, og blev færdig med den.
Der var bare ikke flere klips tilbage i klipsemaskinen.
 Så begyndte jeg på Idræt/planter.
 Det er så trættende at sidde i 3 dage i træk, foran en computer, og ikke lave andet end at skrive på computer, tisse, spise, skrive, brokke sig over trætheden, tisse, spise, osv.

 Jeg kan ikke overskue alt det rod, hvordan skal jeg nogensinde få pakket hele værelset ned, og skrive idræt/PLANTE opgaven færdig inden kl 14:30 i morgen??.


 Jeg tog et bad.
Nu er kl 00:31, og har skrevet lidt videre på opgaven om idræt og planter, håber jeg når det i morgen:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar