onsdag den 7. maj 2014

Onsdag.7.5.2014.

Jeg stod op sammen med Ida, da alice først skulle møde i skole kl 15:00, til hendes fysik og kemi eksamen, så hun var hjemme, og forberede sig.
Tog nyt tøj på, men havde alligevel følelsen, af at denne dag, ville blive en klam karl dag.

Koldskål med jordbær og kammerjunker til morgenmad.
Vi kørte afsted til skolen, klokken 07:00, men skulle først aflevere ida på hendes skole.

Så var vi igen igang med casen.




Men min computer er bare totalt uhjælpsom, når den lukker ned, 2 gange indenfor 5 minutter.
Vi blev dog færdige, og fik afleveret i tide, der var kun 1 opgave vi ikke fik nået, så jeg er meget skuffet over mig selv, og er slet ikke tilfreds..jeg hader at være så pligtopfyldende.


På onsdag skal vi fremlægge i:
husdyr opgave 7.
Svin opgave 8.
Planter/idræt opgave 6.
Og plantevideo.

Var bare enormt stresset på grund af den lorte case, så da vi var færdige, satte jeg mig bare i min seng, og gloede ud i luften i ca 5 minutter.

Vejret var så dejligt.
Så jeg gik mig en tur.
Jeg tog et billede af skolens får, og selvfølgelig ser skolens pedel det...hader når folk ser jeg tager et billede af noget, men de er så nuttede










Det er så lang tid siden jeg har fået mig en københavnerstang is, så den købte jeg.

Det var det værd.










Denne sang sagde mig bare et eller andet idag...

Da jeg kom forbi skolens svinestalde, ramte lugten af svin mine næsebor, og jeg kom til at savne at arbejde i stalden, så forfærdelig meget...

I gråsten fik jeg købt.
Håndsæbe, der dufter vildt godt, og flasken ser også enormt sød ud.

En eyeliner i matas.

Ynglings yoghurt.
Blev forvirret, så jeg købte et blad med..
Jeg prøvede mine kjoler af, for at se hvilken en jeg ville have på, på fredag til hollywood-festen.























Jeg øvede mig lidt på at lave eyeliner..er bare vildt dårlig til det..dette er resultatet.
Må øve noget mere..




Gik i bad, og nu er det altså sengetid..godnat og sov godt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar