onsdag den 14. maj 2014

April goodiebox.

Månedens tema er Sommerstænger og fine fødder.

 The body shop spa fit intensive toning concentrate.
Full size, som er 200 ml (på billedet er det en 100 ml) koster 250 kr.
Den indeholder velduftende naturlige olie, fra citron og grapefrugt, og koffein, der booster din hud, så den bliver blødere, glattere og mere tonet.
Anvendes 3 gange om ugen, og tages på med cirkelige bevægelser.
Kan med fordel benyttes inden træningen, da træningen hjælper med at sætte gang i blodcirkulationen.
Jeg har ikke prøvet den endnu.
Den dufter godt af citron.

 Eucerin shower oil.
Full size, som er 400 ml (på billedet er det en  400 ml ) koster 114,95 kr.
Kan bruges i badet.
Det er en fugtgivende badeolie uden parfume eller parabener, og er velegnet til alle hudtyper.
Den har en lækker cremet skum, der skånsomt vasker huden, og efterlader den blød og smidig.
Kan også anvendes til barbering.

Jeg er helt vild med den, for den efterlader faktisk din hud helt vildt dejlig blød, jeg vil sige at det er den bedste form for kropmiddel, jeg nogensinde har brugt.
Dens duft er bare et minus, da den dufter underlig.

 Apotekets hælcreme.
Full size, som er en 100 ml (på billedet er det en 100 ml) koster 59,95 kr.
Den virker blødgørende og plejende på tørre og sprukne hæle, og hjælper med at fjerne død hud.

Jeg vil sige at den virker(på mig ihvertfald).
Den gjorde min fod dejlig blød, ja, jeg smurte den bare ud over min fod, ikke kun hælen.



 Matas fodbadesalt uden parfume.
Full size, som er 2x10 gram(på billedet er det 2x10 gram), koster 10 kr.
De blødgør og frisker dine fødder op.
De små pakker, gør at man kan tage dem med overalt, måske på en ferie.
Og så er de formet som små fødder.
Har ikke prøvet dem endnu.

 Matas fodsalve uden parfume.
Full size, som er 100 ml(på billedet er det en 20 ml) koster 50 kr.
Kan bruges efter fodbad.
Den modvirker hård hud.
Kan bruges hver dag, gerne inden sengetid.
Jeg skal ikke købe denne creme, da jeg sys den var ekstremt vandet da jeg tog den på, det samme siger de andre gooiebox-brugere.


 Compeed vabel plaster.
Full size, som er 2 plastre(på billedet er det 2 plastre) koster 57 kr.
De fungerer som et andet lag hud, og på samme tid lindrer de mod tryk og smerter, og beskytter mod snavs og bakterier.
Har ikke prøvet dem endnu, har dog heller ingen vabler.
 Vind et eller andet folder.
 Folder om eucerin shower oilen.

 Kort om scleroseforeningen.
Du kan støtte med 20 kr, hvis du sender en besked:
kys20 til 1231.
Det har jeg selvfølgelig gjort.




Så ses vi til maj goodiebox. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar