tirsdag den 20. maj 2014

Tirsdag.20.5.2014.





 DEJLIGT VEJR!!:D.

Der var idræt i første time.

 Efter timen tog jeg mig et bad.


 Så skulle mine nye(købt for et år siden) sko lige indvies.
 Så var der lige 6 timers planter. og en lille planteprøve på 60 minutter.

Efter skole ville jeg ud og gå en tur, men da jeg var på vej ned til gråsten, kom der lige 2 fra skolen, og spurgte om jeg ville køre med, så det takkede jeg ja til, og blev kørt ned til gråsten.

Så der gik jeg mig en tur nede;-














































 Da jeg kom tilbage efter 2 timers gåtur, rundt overalt, gik jeg ned og tappede lidt kildevand fra skolens vandautomat.
Skolen virker så tom om aftenen.

 I morgen skal jeg og nogle andre op til prøve i praktisk sprøjteteori, da vi ikke bestod den sidste gang, så det skal bare lykkedes i morgen:)
Jeg er ved kl 16:00.



 Sliiiik.
 Tyggegummi.
 Vindruer.
 Ynglingsyoghurt.
Jonas erik altberg, fra brasshunter er mega  mega lækker.
Han skulle virkelig ikke gå ret mange gange rundt om mig da, uha, han er virkelig guf...
Her er der lige lidt billeder af ham.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar