tirsdag den 6. maj 2014

Tirsdag.6.5.2014.

Idag er det min fødselsdag. :)

I skolen var den ret kedelig, da vi bare havde case, så det var uinteressant, den ble dog sjovere da jeg kom hjem, men jeg tænker konstant på vores case, og er så bange for at min gruppe ikke når at lave den færdig.

Men nu til min dag.

Vejret var faktisk ret fint, da jeg stod op.





 Efter morgenmaden, lavede jeg lige lidt mere på min blommestil.
 Så var det 2 dag i caseopgave.



 Hader når nettet går ud, så jeg skal til at bruge papir og blyant, for at skrive det ind på computeren bagefter-bare enormt tidsspildende.-det gjorde mig mere stresset end før..endelig virkede det efter ca 30 minutter.

 Elsker temaet i min dagbog for min fødselsdag.
 Jegpakkede lidt til at jeg skulle hjem til fødselsdag.
 På fredag holder landbrugsskolen en hollywood-tema-fest for nuværende og tidligere elever, hvilken kjole skal jeg mon vælge?.





 Oh hvilke sko?.



 Dette tegn på, at der er internet på min computer er det bedste tegn lige pt, da jeg bare skal have den opgave lavet færdig.
 Min mor hentede mig ved 16:00-tiden.
 Da jeg kom hjem, havde min mor bagt boller.

 Så var det tid til fødselsdagsgaverne.

Min mor havde bestilt noget godt mad.

 Aftensmad.
 Mine gaver.
20 røde roser, fordi at jeg blev 20 år.

 Kort fra min familie.




 Kort fra min farmor.



 Justin Biebers parfume Girlfriend.

 Den dufter utrolig godt.



 3 bog af halo, der hedder heaven.


 Og et troldearmbånd, fra min mor og far.
Det er et rigtigt dyrt mærke, så armbåndet, låsen og perlen, har tilsammen kostet 1000 kr.


Lige nu, sidder jeg og laver min opgave-case, jeg går ikke i seng, før jeg har lavet til op 3:D
Er allerede MEGA træt, og er ved at køre træt.

Alt i alt, har dagen været god, men jeg ville have nydt den meget bedre, hvis ikke vi havde haft case, og at jeg var så stresset over opgaven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar