lørdag den 24. maj 2014

Fredag.23.5.2014.

Da jeg vågnede her i morges, så tordnede, lynede, haglede og regnede det stadigvæk.


 Jeg havde de der dimsedutter i mit hår igen i nat, så krøller til mig.
Jeg er virkelig glad for køller her for tiden.






 Der skulle være traktortræk idag, kl 16:00, men der var så meget regn, synd for dem der skulle køre, de må jo næsten sidde fast.
Jeg var ikke med i år, det får i at vide senere i indlægget.
 Jeg begyndte at pakke lidt af mine ting sammen, til at vi slutter på onsdag.


 Kl 12:00, kom min mormor og hentede mig.
vi smuttede lige ind på nybøl grill, for at få os en rejecocktail, den var virkelig god.
Da vi var hjemme, samlede vi lige en masse af vores flasker sammen, og smuttede op på brugsen med dem, og derefter handlede vi ind.
 Der begyndte at regne igen, om aftenen.


 Mig og mine søstre chillede lidt inde i stuen, med musik, snak og bare hygge.


 Kl 18:00, ca kørte mig, far, ida og alice op på brugsen, for at købe snoller, det er jo fredag.



 Jeg fik hentet min pakke.
Jeg havde lavet et haul af den, men efter at have redigeret videoen 2 gange, og begge gange gik movie maker død, så opgav jeg, og det var endda på min lillesøster alices gode computer.
 Vi så tv.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar