mandag den 26. maj 2014

Søndag.25.5.2014.

Stod op klokken 08:30, med familen, og fik søndagsmorgenbord.
 Stribe sad på hegnet, så sødt.




 Efter morgenmaden gik jeg lidt rundt på vores gård, med kattene.



 Var ude ved pinkie og bruno.

Så mugede jeg ud ved hestene.

Slog græs.








Da batteriet på vores græsslåmaskine er ca 14-15 år gammelt, så stopper maskinen hvis man kører ind i noget, eller kommer til at køre sten, grene eller plastik over.
Så selvfølgelig kører jeg over noget plastic og den stopper.
Den er svær at starte bagefter hvis den stopper, pga batteriet, så man skal starte den med en skruetrækker, ved at sætte skruetrækkeren ind på en kabel..kemi og sådan noget, kan ikke forklare det.
Men det tør jeg ikke, for jeg er bange for at det giver stød.
Og min far var på arbejde, så jeg gik bare i bad imens.

 Fik noget sommertøj på.
 Men skiftede derefter til shorts i stedet.

 Mig og ida gik hen til brugsen for at købe ind.


 Kirsebær for KUN 5 kroner, men de var nu også ved at kradse af.
Dem åd vi på vejen hjem, men de var gode alligevel.





 Jeg fik også hentet min pakke..dækker lige adressen med min hånd..

Pakken er fra sheinside.com eller dk, kan ikke lige huske det.

 I pakken var der en sort kjole.



En hvid kjole.





En buksedragt.


 Da min far kom hjem og startede græsslåmaskinen igen slog jeg atter græs.





Så gik den i stå igen, nå, men så lå jeg mig ned i vores gårdsplads, og snakkede med harald.



Og kiggede op i himlen.





 Og læste blade.

 Min mor havde bagt en ny portion af sine gode boller.

 Havde modtaget dette fra folkekirkens nødhjælp, da jeg støtter med 175 kr hver måned.
De går til at hjælpe fattige mennesker i uganda.

 Dette er en af beboerne i den landsby jeg hjælper.



 Bolle bolle bolle.
 Min far kom hjem og så kunne jeg igen slå græs.



 Da jeg var færdig med at slå græs.
Snakkede jeg lidt med kattene.




Og læste blade udenfor i det gode vejr.




 Om aftenen kørte mig, ida og far over til vores bys forsamlingshus for at stemme til europavalget.
Vi fik lige en is på byens døgner/kiosk.




 Jeg fik en aftenstur på gården efter aftensmaden.





Derefter pakkede jeg lidt, og vi gik alle i seng, jeg sover hjemme i nat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar