torsdag den 8. maj 2014

Torsdag.8.5.2014.

Hold da op, jeg var træt her til morgen.





 Jeg var kommet til at lave en knold i mit hår, åbenbart lige efter jeg havde taget hårolie i, og da det stadig var vådt, så det resulterede i at, mit hår var olieagtigt, og ikke særlig lækkert..så det blev til en fletning i håret idag..AKA dårlig hårdag.
 Dejligt at det regner, så afgrøderne kan få lidt vand.
 Noget vi skulle lave idag..på engelsk, jeg savner at have engelsk :D


 Jeg så en ansøgning om en elev, til farestalden, og den så altså ret spændende ud, så den skyndte jeg mig at få en kopi af.
 Har haft så travt i disse dage, at mit værelse ligner et lokum..jeg må snart få ryddet op.

 Vi fik vores armbånd til hollywoodfesten i morgen..jeg glæder mig ^^
 Så gik jeg igang med at skrive en ansøgning, til elev i farestalden.
Jeg dækker mine private oplysninger, derfor en hånd midt i det hele.
 FUCK man, så går min computer ud, midt i at jeg skriver ansøgningen!!!!.


 Jeg fik lavet mine negle.





 Ansøgningen blev endelig færdig.

 Om aftenen lavede jeg lidt krøller i mit hår..jeg opgav, da jeg har en mega dårlig hårdag idag.
Lavede en knold istedet for, nu må vi se om det bliver endnu en dårlig hårdag i morgen, eller om jeg får fine krøller.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar