lørdag den 26. november 2016

Vågen i 24 timer--Mandag den 3 oktober 2016.


 Jeg kunne ikke rigtig sove i toget på vej hjem.

Jeg var faktisk slet ikke træt..men jeg tror jeg var overtræt..hvis det overhovedet giver mening.






 Jeg skulle jo arbejde kl 08:00....så Ida kørte mig derhen, så jeg bare kunne hoppe ud ad døren og arbjede.
 Jeg ankom i god tid:)
 Selvom jeg kun havde sovet i ca 20 minutter, ud af de 24 timer, så var jeg overhovedet ikke træt, og jeg kom igennem arbejdsdagen.
Fri 12:30, hvor jeg blev kørt hjem af min kollega.
 Da jeg kom hjem, skulle de små luftes.



  
Det var nu dejligt at have en mark under føderne, end en gågade. :-)














 Jeg ser da slet ikke træt ud overhovedet?

 Den sweatshirt jeg havde fået købt til koncerten er hvid, og har det billede som er på hans nye album. 

 Bagpå er alle sangene fra hans album.
 Jeg ville prøve at holde mig vågen indtil 20:00-21:00-stykker, fordi jeg gerne ville have en normal søvn-rutine igen..der er jo en ny arbejdsdag imorgen jo.



 MEN da klokken blev 15:30, så kunne jeg altså ikke mere..så var jeg sååå træt..jeg blev nødt til liiige at have en lille lur.



 Øhmm...jeg kom til at sove helt til kl 18:00-ups.

Da jeg vågnede gik jeg igang med at læse anmeldelser på koncertne, og skrev også lidt selv.








Hele dagen har bare været et stort plør af træthed, så indlægget idag er ikke så langt og inspirerende.


Men koncerten var SÅ fed og det er noget jeg ALDRIG vil glemme.
Jeg har "mødt" mit idol og det havde jeg SLET IKKE regnet med at jeg nogensinde skulle opleve, fordi han jo er fra Canada, og der er jeg jo ikke så tit(har faktisk aldrig været i Canada)


Det var trætheden og pengene værd.

Jeg fatter ikke at der er så mange der syntes koncerten var plat eller dårlig.
Hvad havde de regnet? at møde ham? at han ville smile eller blinke til en i publikum? at han ville spørge efter dit navn i mængden?

Nej, det ville aldrig kunne ske, da der er/ var over 49.000 mennesker til koncerten.

Jeg havde en vidunderlig koncert, og det er jeg taknemmelig for at få oplevet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar