tirsdag den 15. november 2016

Champignonsuppe-Mandag den 26 september 2016.

De er da mega seje de ringe her.
Jeg elsker ringe med figurer på, det ser så fedt ud.

Ej, hvor er det fint.
Jeg ville ønske at jeg levede i den tid, hvor man havde fletninger og sløjfer i håret, det er nemlig så fint og det ser så sødt ud.
Aaww, hvor er det dog bare sødt.

Det ville jeg elske at gøre for en, eller at få selv.
Det er da også meget sjovere end et fint antræk.
Enkelt og samtidigt spejset op ad de fine neglesten.


Work work work work work. 

 Altid fin udsigt over marken.




 Klokken 13:00 var arbejdsdagen som sagt ovre, og jeg kunne tage hjemad. 


 Først ville jeg dog lige en tur i kvickley og normal og kigge lidt.


 








Da jeg havde handlet i kvickley etc tog jeg bussen hjemad.


Det er så dejligt at gå i det fine vejr. 

 Jeg havde været i normal, hvor jeg havde fået købt en macara, da den så lidt spændende ud.
 Det der tiltrak mig, var at den er vandtæt, og det er jo godt at have her om efteråret/vinteren når det regner og sner så meget.
 Børsten ser ud til at give smukke fyldige vipper.





Den anden ting jeg havde fået med hjem, var en vandtæt mascara overlak.
Altså man tager sin normale mascara på(som nødvendigvis ikke er vandtæt) og udenpå tager man overlakken, så den bliver vandtæt..Meget smart.
Men jeg har jo ikke prøvet det før, så jeg kan ikke sige om den er god eller dårlig.











En ny fiskeoliekapsler, var også blevet erobret igen. 


 Og en ny Silica.


Jeg faldt over en ret spændende ting.
Nemlig denne perfection pure minimizer.


 Hvis du har porer i huden, så kan man være heldig at de går væk eller bliver mindre, hvis man bruger det her.
 Det her er jo min ynglingsdrik lige for tiden...sååååååå..den skulle jeg også lige have.




Hestene blev lukket ud i solens varme stråler.







Jeg er blevet ret vild med at høre Samurai af Cecilia..den er virkelig god.
Måske er det fordi at vi også danser til den, til crossdance.


 Da klokken blev kaffetid, havde mor bagt en franskbrød, som vi fik til kaffe.

 Derefter var det tid til blog-skrivning.

 Efter kaffehygge og blog var det tid til at hestene skulle ind igen.









Jeg skulle nemlig skynde mig til crossdance..jeg havde ca 30 minutter til at fodre dyrene og komme ud ad døren. 



Hahah.....Lige inden jeg skulle til at gå, så vælter jeg en ad kattenes madskåle med mad i..det er kraftedeme irriterende..det måtte jeg så lige samle op. 



 Men jeg fik da samlet det op, og kattene fik da også deres mad.

 Afsted med mig, så jeg ikke kom for sent til bussen.




  








' 
 Jeg ventede på bussen ved busstationen.
Yaaaaaay for mig..for jeg nåede den.. 




Da jeg havde kørt i bus i 15 minutter stod jeg af i den by jeg går til crossdance i..derfra skal jeg gå 10 minutter hen til den skole det foregår i. 



Det var en super fin time idag.
Jeg er startet med at køre med en jeg kender fra min tid på Midtals friskole.
Så jeg skal ikke vente en time på bussen. 

Da jeg var hjemme havde mor lavet en mega god champignon suppe.
Jeg skulle dog lige varme den først, da familien jo havde spist, da jeg var til crossdance.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar