onsdag den 2. november 2016

Pakker badebassinet ned.Torsdag den 15 september 2016.

Det er da så sødt med de sløjfer, og farverne passer bare helt perfekt.
Hahah..det sker så tit at jeg spørger eller skriver til folk, hvis der er noget jeg ikke lige ved hvordan man gør, og når der så går flere timer eller ihvertfald lang tid før der er nogen der svarer eller viser mig hvordan man gør dit eller dat..ja.så har jeg for længst fundet ud af det selv.

Yup, eller bare på billeder..
Ej, man ..det er sgu da umuligt at glemme sit crush..det er det virkelig..jeg har prøvet at glemme "ham" i snart 3 år nu..det går bare ikke så godt..Det kan godt være at det glider længere tilbage i hovedet og i ens tanker..men lige så snart man hører hans stemme, ser et billede af "ham" eller der kommer en sang man hørte i den periode man var sammen/gik i skole/eller lavede en fritidsinteresse med ham..sååå kommer alt det der tilbage igen..and thats kind a sad.
Hahah..det sker såååå tit med vores katte..de leverer mus til os, mere end pizzariaet levere pizza til os.

Vi har faktisk aldrig fået leveret pizza hos os..haha..såååå ja..

Min kat Stribe fanger nok en mus til os 1 gang om ugen.
Minnie fanger nok en mus til os 2 gange i måneden.
Harald..ja..han har aldrig fanget en mus endnu...haha..dovne skiderik :)

Påå arbejde igen igen. 

 Ja ja..vejret kan jo nok.
Smukt er det ihvertfald.








  


Jeg har faktisk gjort noget MEGET grænseoverskridende for mig personligt IDAG.
På arbejdet kørte vi lige forbi en kirkegård.
Jeg skulle tisse, og der er jo toiletter på en kirkegård...altså toiletter ved kapellet..

Jeg er SÅ paranoid når det gælder kirkegårde..jeg har nærmest svært ved at trække vejret på en kirkegård..nå men..altså..jeg skulle tisse.

SÅ jeg gik ind og var på toilet-på et kapeltoilet..hvilket er noget af det mest skræmmende jeg har gjort..jeg syntes det er skræmmende at tænke på at sidde og tisse MEGET tæt på en afdød person..Det kan jeg slet ikke lide.

Jeg skyndte mig bare at tisse hurtigt, og så var det bare ud af hytten..

 Klokken 13:25 fik vi fri, og vi kunne tage hjem.
Jeg kører altid med en kollega hjem, da hun bor i den by ved siden af min by..så det er nemmest. 


 Lidt efter var jeg hjemme igen.
 Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til weekend i morgen..hvem gør ikke det?
 Et par timer efter tog jeg til fitnesscenteret, da jeg skulle i fitness med en veninde.

I de forgangne timer havde jeg lavet lidt blog,


   
 Jeg skulle dog lige lirke mig fri af Stribe før jeg kunne gå.









 Jeg ville IGEN have en kako-drik...MEN hvad gør jeg?
Jeg trykker forkert på den der fucking knap, så jeg får en vanilje-drik, og jeg hader jo vanilje..så den smed jeg ud med det samme. 






Gå gå og gå hjemad efter fitness. 


 Så var jeg hjemme omkring 19:00-tiden.
Jeg hyggede mig lidt med Stribe.


Inden de små skulle have deres mad.



  Og de store skulle ind.










Nu er det vidst tid til at badebassinet skal pakkes ned.
Vi har ikke fået brugt det i år.
Vi brugte det de første 2-3 år vi havde købt det, det er bare blevet svære at rengøre det, for det er sååå tungt, og man kan nærmest ikke vende det, for så flyver vandet ned i små folder, og så kommer der skidt i en anden folde, så man skal være lidt flere om rengøringen. 

 Musik skal der til når man arbejder hårdt.

 Når jeg hører musik, så går jeg ofte bare og skråler med på det..Man burde lige tjekke om der er med-tilskuere først.
Efterhånden blev det mørkere og mørkere..det er jo ikke så rart, når man næsten ikke kan se noget.









 Lys i vinduerne er noget af det smukkeste om aftenen.
 Når jeg skærer spegepølse nu, så tænker jeg altid på Prudst..Jeg delte jo altid spegepølse med hende.
Jeg kan stadig huske hendes hundeøjne, når jeg lavede madpakke om aftenen.

Nu kan jeg ikke rigtig dele den med nogen.
Harald kan ikke lide spegepølse..Minnie slikker kun på det..Stribe kan faktisk godt lide spegepølse, det er bare sjældent hun lige er udenfor vores vindue når jeg skærer spegepølse.(hun er jo også datter af Prudst, så selvfølgelig kan hun lide det.)


Den her dufter SÅÅÅÅ godt..den minder mig om barndommen, når mine forældre badede os i vores små lyserøde badekar.
Mig og Ida sad altid og legede med små gule gummi-ænder og sprøjtede vand på hinanden.
Alice hadede at komme i vand, hahah, så hun ville ikke i badekar med hverken mig eller Ida, for vi sprøjtede jo bare på hende. 



Nogen tjener jo penge på deres blog.
Gør jeg også det? 

Ja, det gør jeg. 

MEN det er sgu ikke særlig meget, og jeg er virkelig ligeglad om jeg tjener penge på det eller ej.

Jeg lavede denne blog fordi jeg gerne ville kigge tilbage på mit liv, hvilke fritidsinteresser jeg havde "dengang", hvordan jeg udvikler mig, og hvilke tanker jeg havde og har.

Jeg "hunter" overhovedet ikke efter at folk skal læse med i mine blogs..men det er da altid hyggeligt at følge med i hvad folk laver, og hvordan folks liv og hverdag forløber.



 De sidste 7 dage har jeg tjent 0,2 kr, hvilket jo ikke er noget overhovedet.
De sidste 28 dage har jeg tjent 0,8 kr.
 Jeg tjente ikke noget på bloggen de første 3-4 år, for det vidste jeg ikke at man kunne på det tidspunkt.

Men nu har de åbenbart gjort så man kan tjene penge på det.
Men det er overhovedet ikke det der driver mig til at skrive indlæg tværtimod.
Jeg har dagligt 10-15 seere, og det har jeg det fint med.

Jeg higer ikke efter at få flere seere, fordi jeg gør det her for mig selv, og så er det da spændende at have andre med på mine eventyrere og oplevelser igennem min hverdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar