mandag den 14. november 2016

Mini massey fergusson, svejseapparat og kattehjem-Søndag den 25 september 2016.

 Hahah...ja..da jeg var lille troede jeg også at det var surfbrætter der var sat på stolper.
Da jeg gik på Midtals friskole, skulle vi selv stryge vores luciakjoler, så det var det eneste jeg strøg i mine unge dage.
Jeg var så stolt over at jeg kunne finde ud af at stryge tøj.
Hheeh..men nu ved jeg jo godt hvad det er til.;)

 De eher negle er super smukke.
Jeg syntes at alt passer helt fint sammen.
 Årh..det her kunne jeg godt have LIGE NU..det ser såååå lækkert ud.
Det er en stort chokolade-bjerg.
Hahhaha..han kunne jo sende en lort!



Idag gik turen hen til kattehjemmet, som jeg jo altid glæder mig så meget til...så derfor var jeg tidligt oppe, så jeg kunne nå en bus lidt over 08:00.
Bustiderne er vanvittig irriterende i weekenden..

 Vi plejer altid at spise søndags-morgenbord sammen ved en 08:30-tiden.
Idag blev jeg nødt til at spise pumbler(som er boller på sønderjysk) og rundstykker alene, da jeg jo skulle gå kl 08:00.

Da jeg var lidt yngre, så elskede jeg the mythbusters-jeg så det hele tiden.
Det var sååå spændende.

Det er vidst noget med at de ikke sender det mere..det er lidt trist, for jeg elsker stadig at se det, og endda gamle afsnit.


 Det var så sejt når de sprang ting i luften..

Til min dejlige morgenmad, fik jeg lidt god the.


 Med godt humør traskede jeg ud ad døren, mod Sønderborg.





Jeg sad og ventede på bussen ved busskuret.

 Jeg glædede mig sååååå meget til at komme hen til kattehjemmet igen..jeg havde sommerfugle i maven, og kunne ikke komme derhen hurtigt nok.



Når jeg glæder mig rigtig meget, så får jeg det helt dårligt, og har svært ved at trække vejret..jeg havde helt ondt i maven..så meget glædede jeg mig.

Lidt over 40 minutter var jeg ankommet til kattehjemmet.









   

 Der var kommet så mange andre katte, at det var helt mærkeligt at være der.

Da jeg var frivillig der sidste gang, så kendte jeg jo ALLE kattene..jeg kunne navnene på ALLE kattene der var der.

Nu kunne jeg kun kende dem der stadig var der, da jeg var der.

 De katte der var killinger, da jeg var der, de var blevet helt vildt store, men jeg kunne stadig kende dem.

Nugga der snuser til et viskestykke var en af killingerne dengang.




Hr Swan var her stadig(jeg skriver jo dette indlæg et par uger efter denne dag, og nu er Hr Swan altså solgt..han har fået et godt hjem) 




 Lille Nesco, som også var killing dengang.



Nønne her(som sagt lidt længere oppe, skrives dette indlæg et par uger efter denne dag, og Nønne blev altså aflivet fordi hun var for sky og skræmt)

Det blev jeg lidt trist over, for hun kan sagtens trænes til at blive tammere..og derfor er jeg lidt "vred" over at hun blev aflivet. 

 Se hvor sød hun er/var.





Nugga :)




  Lille Hanne, som er sådan en sød og dejlig lille kat.
(hun er også blevet solgt nu, til et godt hjem.) 




  

Det er nogle af de nye killinger der er kommet, siden jeg var der sidst. 





  
 Dem skal jeg nok lære at kende efterhånden.

 Da klokken rundede de 15:00 var jeg færdig.
(det tog lidt længere tid idag, da hende jeg skulle arbejde sammen med, var syg jeg havde bare glædet mig så meget til at være tilbage at jeg ville give mig god tid)



Far, Ida og Alice kom og hentede mig, for vi skulle nemlig op og se på en lille minitraktor.

Jeg fik det først at vide ca 30 minutter før jeg blev hentet, så jeg havde kun en halv time til at vaske gulv, vaske tallerkener op, klappe vasketøj sammen, hænge vasketøj op, lave killinge-mælk og give det til killingerne, og skrive i vores medarbejderbog, at jeg havde været der..

Jeg var en travl dame lige der.



Vi skulle op og kigge på den helt oppe i Bolderslev

Jeg havde kun fået morgenmad, så jeg var ret sulten, derfor kørte vi ind og købte lidt lækkert til turen derop. 




Jeg fik købt en juice, og så splejsede mig og Ida om en pose boller. 

 Vi begyndte den lange tur op i landet.

Efter en lang tur, var vi oppe hos ham vi skulle se traktoren ved.


Ja..den var godt nok ret lille da.

 Det endte dog med at far ikke ville købe de alligevel, da prisen var lidt for høj til at han ville købe den.

Den skulle også kun bruges til at køre haveaffald væk med.

Vi kørte derefter fra stedet og ind på grillhuset, da vi var sultne.


Derinde fik vi lidt at spise og drikke.
Jeg fik mig en kakao. 



Og en hotdog.
Ida, Alice og far fik pommes fritter, da Ida og Alice jo er vegetarer. 


 Da vi havde fået spist vores mad og drukket vores drikkelse, skulle vi lige ud og se på et svejseapparat hos en privat person.

 Mig, Ida og Alice sad bare og ventede i bilen, imens far forhandlede svejseapparat med manden der ville sælge.

 Vi hyggede os med at lave snapchat-videoer og snakkede lidt, imens vi ventede.







Far fik faktisk købt det svejseapparat han ville købe.


Og så gik turen hjemad igen..


Da vi kom hjem ved 19:00-tiden, fik kattene deres mad.






Jeg overvejer virkelig at give denne bluse til genbrug, selvom jeg virkelig godt kan lide den.. 

 FORDI, når jeg går, så knapper knapperne op af sig selv, og det er skide irriterende.
Jeg gider jo ikke at blotte mig for verden, uden at jeg ved det.
 Det er bare så akavet at min bluse-knap lige pludselig går op.
Den gør det rigtig mange gange i løbet af 10 minutter.





Mig og Ida skal seriøst til Justin Bieber koncert om 6 dage..det er fucking vildt!
Jeg skal se et af mine idoler i virkeligheden..altså være i det samme rum som HAM! 

 Mor og Ida har jo været på ferie i tyskland, hos min mors moster.

De kom hjem med et par ting til familien.
Jeg elsker jo kakao, så til mig havde de købt lidt kakao pulver.


 Og en lille pose chokolade.



 Vi så lidt tv sammen om aftenen alle sammen.
 Jeg har fået brugt denne skintonic/rensevæske fra Garnier.
 Jeg har hørt fra nogle at den skulle give allergiske reaktioner og udslæt...men ved mig er der ikke sket det store, så jeg syntes den fungerede rigtig fint.
 Den rensede huden rigtig godt, og var dejlig kølig at få på huden.

Jeg brugte den om morgenen på en vatrondelle.
 Flasken er rigtig fin og god at holde på.
Den er super god til at fjerne makeup med.





 Jeg kunne godt købe den igen.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar