søndag den 27. november 2016

Dirty medister joke-Onsdag den 5 oktober 2016.

 HhHa yup-thats so nice.
 Uh, hvor er de fine.

Det er en flot og elegant kulør.
 Jeg elsker at læse bøger!
Gamle bøger fra ens barndom er de bedste, da de skaber et minde igen og igen.
Fx da din mor sad og læste højt for dig af lige præcis den bog du læser i nu.
Årh, jeg ville ELSKE at have sådan en flot bog med dette fine maleri i.

Som i nok ikke ved, så skriver jeg dagbog, og har gjort det siden 2010, da jeg startede på efterskole.
Det ville være perfekt at skive dagbog i sådan en flot bog.


 Her til morges sad jeg og læste anmeldelser fra Justin Biebers koncert.

 Der var mange af de ting han gjorde jeg ikke så eller fik med, fordi vi sad så langt væk..det var lidt ærgeligt at jeg først læste om tingene i avisen et par dage efter.



 På arbejde nu. 




  


  



 Jeg ELSKER L.O.C!
Dette interview er SÅ skønt..jeg elsker den måde han griner på..hahah :)
 Denne her Gosh eyebrow gel er perfekt.

Jeg var engang så dum at klippe i mine øjenbryn, da jeg var mindre, og det har så resulteret at jeg idag mangler noget af mit øjenbryn, hahahah..ja, det gror ret langsomt..hahah..

Jeg bruger så denne her til at farve der hvor jeg mangler lidt øjenbryn.

Jeg er ikke til nymodens øjenbryn(jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det)..altså det skal ikke være for meget..jeg kan lide det naturligt.









Fyraften kl 13:00.

Hende jeg skulle køre med hjem, skulle liiiige ind på kontoret og snakke i hundrede år, før vi kunne komme hjem..

 Endelig kunne vi køre hjemad.
Hjemme 30 minutter efter fyraften.


Pinkey og Bruno kom udenfor.


 Minnie har de sygeste klør NOGENSINDE!
De er såååå skarpe, og hun jager dem bare ned i ens fedt..av av av.

Hun har det efter sin mor(min kat Stribe) hun har også enormt skarpe klør.
 Jeg fik vasket lidt tøj.


 Jeg skulle lige et smut ud og muge ud hos hestene, da jeg ikke fik nået det i weekenden.


Der er en indsamling til Tanzanias børn.
Man kan sende en sms til 1900, med teksten Ma, og derved støtte med 25 kr.
 Det gjorde jeg.
Jeg ved ikke om man stadig kan støtte, da det er lang tid siden nu..men du/i kan jo prøve.





 

Det var SÅÅÅÅÅÅÅ koldt at muge ud her idag.




Efter at jeg havde fået muget ud, fik kattene deres aftensmad.

 Der er ved at være rigtig koldt nu.
Man kan nærmest se gådehuden og hårene rejse sig på min arm.

Da jeg havde givet kattene mad, kom jeg ind til en enorm inaktiv familie!..de fladede bare ud...hahah..


 


Det hænder at jeg liiige lukker en kat eller 2 ind i huset, selvom vi ikke må tage kattene ind i huset for vores far.
Her er det min Stribe der er så heldig at komme ind. 



Nu skulle aftensmaden laves.


 Jeg valgte at lave medisterpølse til mig og min far.
De andre er jo vegetarer så de måtte få salaten jeg lavede.






 Jeg dækkede et perfekt bord til hele familien.


 Sådan..så er der mad.




 Efter maden tjekkede jeg mails, lavede blog og lakerede negle.




  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar