fredag den 18. november 2016

Bridget Jones baby-Onsdag den 28 september 2016.

 Jeg kan faktisk rigtig godt lide gul neglelak..det lyser så flot og minder mig om sol og sommer.
 Haha..sådan ville jeg også reagere:)
Free food, then im in..
 Hahah..jeg stikker nu ikke ligefrem næsen helt ind i vinduet, så jeg ligner en gris..men ja, jeg er også meget interesseret når jeg ser heste ud ad vinduet.
 Jajaj..se bare hvor yndige de kan være.
Det her er en ret smuk hest..meget elegant.

Jeg starter lige med at anmelde en krops creme..
Det her er bare en lille "prøve" af body creamen, så man kan sagtens få en større body cream.

 Almindelige cremer skal man jo påføre efter bad...men denne her er smart, for den kan man jo påføre under badet.
 Den dufter f..cking godt af almindelig sommerhåndcreme.


Idag kunne min kollega ikke køre mig til arbejde, så jeg skulle selv tage bussen,  

 Derfor skulle jeg allerede gå klart i 06:00.


 Arbejdsdagen var slut kl 13:00 og jeg kunne tage hjemad.

Conor Maynard er fantastisk..virkelig..hans stemme er så lækker..
 Jeg kunne høre ham hele tiden..dag ud og dag ind..
Han laver for det meste covers af andre kunstners sange, men det er jo ligemeget for han er bare dygtig.


 Der er intet at gøre end bare at vente på at bussen ankommer og tager en med hjem. 

 Lige pludselig opdagede jeg at der var så mange små børn rundt omkring mig, der stod med deres skoletasker og fjollede rundt.

Jeg havde kommet til at stille mig midt i en klasse...hahah..der skulle med bussen.


Så gik jeg lige ud til siden, så jeg ikke ragede op i skyen, for selvom jeg er ligeså høj som en 13-14 årig, så er jeg trods alt 22 år..haha. 

'
  
  

Så gik jeg hjemad.
Det blæste ekstremt meget på vejen hjem idag.





Efter ca 30 minutter var jeg hjemme igen.



Hestene skulle da udenfor i blæsevejret.




  




 Lille Stribe kom også forbi.


 Mig, Ida og Alice havde bestemt os for at vi skulle hen og se Bridget Jones baby i biografen på et tidspunkt.

Mig og Alice fik bestilt en billet til Idas veninde, da hun også ville med for at se den.

Mig, Ida og Alice havde fået et gavekort til biografen sidste jul, som vi skulle have brugt inden den 16 december.

 Da vi havde bestilt biografbilletterne, skulle jeg da lige have en af mine fantastisk gode muffins.
 Det var tid til at gøre sig klar til biografen.








Jeg fik lavet noget mad i form at et pariser-toast.

Hestene skulle lige ind. inden vi tog afsted til Sønderborg.



 Og kattene fik deres mad også.

 Filmen startede kl 20:00...så mig og Alice tog en bus til Sønderborg en time før.
Ida og hendes veninde, var allerede i Sønderborg.


Vi ventede på bussen i busskuret. 











 Efter 20 minutter i bus, landede vi på Sønderborg busstation.
 Og gik ned mod biografen.


Fed bil, der lige stod og "smilede" til os.
 
  Imens vi stod og ventede på at Ida og hendes veninde kom ud til biografen, så stod vi selvfølgelig og kiggede på de kommende film der hang på væggen. 


Det var jo den vi skulle se.


 Ida og Alice kunne godt bruge deres gavekort, men det kunne jeg ikke, for man skulle printe et bevis ud, men jeg havde ikke fået en bekræftigelses-mail, så min var ikke godkendt, derfor skulle jeg betale for en billet, selvom jeg egentlig havde et gavekort.

Jeg skal derfor bare bruge mit gavekort inden den 16 december.







  



ca 2 timer efter, var filmen slut.

Det var faktisk en rigtig god film, og der var et par steder, hvor man var ved at dø af grin.
Jeg vil helt klart anbefale den, og også gerne se den igen.

Jeg har set både 1éren og 2éren, og nu den sidste af dem.





På vejen hjem, kom vi kørende. og så en påkørt kat midt på den ene side af vejen.

Vi valgte derfor at køre ind på en parkeringsplads tæt på, og gå over til katten(vi kiggede godt til siderne, før vi gik ud på vejen)
Jeg gik hen og tog den i benet og lagde den ind til siden. da den allerede var død:(

Der var jo huse rundt omkring, så vi gik alle 3 hen til det tætteste hus, og spurgte om de ejede en langhåret kat.
Det gjorde de dog ikke..
Vi tog derfor hjem.

 Hjemme igen kl 23:00.

 Denne her (det er lidt flovt, men jeg ved faktisk ikke hvad den hedder..hahah)
Concealer? måske..i dont know.
Jeg brugte den bare til under øjnene.
 Jeg følte at den virkede godt, de dækkede ihvertfald poser og render under øjnene.


Jeg kunne godt købe den igen. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar