tirsdag den 29. november 2016

Kaaage!!-Fredag den 7 oktober 2016.

Henna er SÅ utrolig smukt.
Jeg ville gerne selv prøve at få det lavet engang, men jeg ved at det er meget symbolsk og har en værdifuld betydning..så jeg ved ikke om jeg er "personen" til at få det lavet?
Vi prøvede engang at lave noget Henna til spejder engang for over 5-6 år siden..det blev bare ikke NÆR så pænt som det her, men mere noget 10-14-årige-der-prøver-at-lege-talentfulde-kunstnere.
Ja...det er ikke særlig pænt, når man ikke får det blendet rigtigt ind, og især når det IKKE er den samme håtfarve!..ej, man kan lave det i ALLE hårfarver og i ALLE slags farver..det skal bare blendes ind med din naturlige hårfare.
Uhh...hvis jeg skulle vælge hvilket cover jeg helst ville have lige nu....så skulle det nok v.re det til venstre(det med "pletterne")
Hahah..jeg kan hurtigt skaffe 37 katte(fra kattehjemmet altså)

Vi har dog kun 3 katte herhjemme hos os.(MEN hvis i ser min snapchat, så ved i allerede NU en lille "overraskelse").."overraskelsen" kommer senere på bloggen..omkring den 1 november..but i wont say what it is right now..



Idag ville jeg bare have at dagen skulle overståes, for jeg var simpelthen såååå træt. 



Arbejd arbejd.







ENDELIG fyraften kl 12:55.
Der er bare nogle dage hvor man bare tænker" NEJ, JEG GIDER IKKE IDAG" Det var det lige præcis idag.

Da jeg kom hjem, skulle jeg lige hjælpe min far med at flytte et svejseapparat:-Phæhæ..


De 2 smølfer kom udenfor. 






Når nu at kulden kommer her til efterår/ vinter, så får hestene så tykke pelse at de varmer, når man stopper fingrene ned i deres pels.
Det er så hyggeligt.:) 





Minnie var der også som altid :-D







Der skulle også lige gives lidt nyt og rent vand til hestene.

Da jeg kom ind igen, efter at have været ude hos hestene, så havde min mor bagt en æblekage, som vi fik til kaffe.



Ej, hvor var den dog god.
Den smagte SÅÅÅÅÅÅÅ godt!!. 


Efter kagehygge og snak, var det tid til at lave lidt blog.



Jeg sad lidt og kiggede på billeder fra Justin Bieber koncerten i telia parken(det her er ikke mine billeder, men lånt fra google) 




Stribe havde fanget sig en mus(hun har nok fanget en million mus i sit liv, hvilket er en overdrivelse...men hun fanger VIRKELIG tit mus )
Hun er SÅÅ stolt af det, og hun bliver selvfølgelig også rost, når hun fanger en mus.


Øhm..det sker at for tit det her....med at der ikke er plads....jeg er jo bagud  på min blog, så jeg har brugt lidt meget plads på min mobil, fordi jeg glemmer at få dem over på min computer...hahah..men det er jo mit eget problem. 

Om aftenen ville jeg gå en tur.
Jeg ville faktisk have gået en tur lidt tidligere, så jeg undgik at det blev mørkt.
Jeg er nemlig ikke så vild med at gå i mørke..det er ret uhyggeligt.


Min mor skulle faktisk op og handle, så jeg mødte hende i bil, på min gåtur, og så kørte jeg lige med hende ind på brugsen og handlede.



Hjemme igen igen. 

Da vi kom hjem, kom hestene ind.






Og kattene fik deres mad.
Som vi næsten aldtid plejer, så så vi disney sjov.
Ja, jeg ved godt at jeg er 22 år...MEN derfor kan man da godt se disney sjov.


 Vi skulle da naturligvis også se vild med dans.
Jeg ELSKER Mads Vad, og det har jeg ALTID gjort.
Han er SÅDAN en fed personlighed, og så er han da også en flot fyr...hahah..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar