fredag den 11. november 2016

En tur til Kolding-Fredag den 23 september 2016.

Jeg drømmer nu ikke om sådan  helt hvide tænder, for det kan hurtigt komme til at se for falsk ud.
Men når det er sagt, så vil man da gerne have tænder der ser fine ud, og ikke er helt hvide, men så det ser naturligt ud.
Jeg mener også at blegningsmiddel til tænderne kan skade ret meget, altså hvis man overforbruger blegningsmiddel, og det er jo klart, hvis det gentages.
Ej, hvor er de fine, og pisse flotte.
Længden er jeg bare ikke så begejstret for, for man kan jo ikke rigtig arbejde med dem på.
Jeg kan ikke helt huske hvad han hed, men der var en person der fotograferede billeder(ja, det gør en fotograf normalt, haha)..eller så var han bare god til at redigere billeder...for han havde/har en instagram fuld af farverige fede billeder...Jeg er ikke helt sikker..men jeg mener den hed noget med  kemakin.
Jeg er ikke så begejstret for sådanne frisurer til drenge..men det er jo deres eget valg, for vi har jo alle forskellige meninger.

Jeg elsker langhårede drenge..haha..jeg elsker jo langt hår.
Altså det skal bare ikke se ud som om de ikke har vasket det i 40 år..det må gerne se lidt velplejet ud.

Så som(det er billeder jeg har taget fra nettet)

(fordi der er mindreårige på billederne, så betyder det ikke at jeg vil date mindreårige,, haha..det er kun håret i skal fokusere på.)

Jeg kan godt lide grydehår..det indrammer ansigtet.
 Jeg er lidt i tvivl om den midterste er en pige, men de ser sgu alle godt ud. ihvertfald deres hår.
 Måske lidt for kruset/vildt. haha..
Han ligner lidt Justin Bieber.
 Man bun, det er også ret fedt.




Nå..arbejde og sååååå weekend.


Jeg møder denne bus hver eneste morgen, det samme sted og samme tidspunkt.
Det er jo også klart når jeg går på samme tid hver dag, og den har jo også en plan der skal følges.
Det er bare sjovt, for den eneste der er i bussen er buschaufføren.
På arbejdet holdt vi pause ved stranden, for vejret var jo super godt idag..så man bliver da nødt til at være på stranden.

Det var utrolig smukt da solen skinnede ned på svanerne, og varmen kunne mærkes.

Jeg elsker sommervarme, og alt bliver jo også bare smukkere, når solen skinner på det.





  



  

Fri kl 13:00.
Det er jo fredag, så jeg tog med nogle af kollegaerne ned og drak en sodavand/øl nede ved slottet/havnen.

Det var såååå hyggeligt.
Jeg elsker sådan noget om sommeren,
Især når man kan sidde udenfor i varmen fra solen.

Da vi havde sat og snakket lidt i 2-3 timer, blev jeg nødt til at smutte, da jeg skulle afsted til Kolding.
Jeg tog derfor bussen hjemad.













Jeg gik i fuld fart hjemad, for jeg skulle jo nå hjem og gøre klar til at jeg skulle med helt til Kolding.














 
Så var jeg endelig hjemme og i god tid.


Alice skulle nemlig til en koncert med en veninde, og derfor skulle min far køre Alice helt til Kolding, da hun skulle med et tog hen til hendes veninde.

Jeg ville bare gerne med, for det er så hyggeligt at køre lange ture. 







Vi skulle afsted ved en 16:00-tiden, da hendes tog kørte omkring 18:30.
Jeg havde jo min bog med, så jeg kunne læse på vejen derop.







En og en halv time senere ankom vi til Kolding, hvor vi steg ud ad bilen og gik hen mod togstationen.


Jeg kender absolut INTET i Kolding, så jeg syntes at Kolding er en ret stor by.

Måske skal jeg studere i Kolding på Hansenberg.
Jeg er MEGET i tvivl om jeg vil studere til veterinærsygeplejerske.

Jeg har ALTID vidst at jeg ville arbejde med dyr..jeg er bare så i tvivl om veterinærsygeplejerske er det rigtige for mig.(grundet at man skal agere kontordame og tage telefonen og anrette konsultationsaftaler)..det har jo ikke så meget med dyr at gøre.

Man skal kæmpe ENORMT meget hvis man vil være veterinærsygeplejerske eller dyrlæge, fordi der er så få pladser og så mange der vil uddanne sig indenfor det.

Grundet min generthed, så ved jeg at jeg ikke vil blive valgt, selvom mit liv brænder for at redde dyr, forske indenfor deres adfærd og bare arbejde med dyr..

Men jeg dur ikke til at arbejde med andet end dyr..det har jeg altid vidst..


På Kolding togstation kunne man naturligvis købe kakao, og jeg ELSKER jo kakao....sååååååå..JEG SKULLE DA HAVE SÅDAN EN..alt andet ville være skørt.

Og den var nu også ret god. 

Da vi havde afleveret Alice ved togstationen ville vi lige se om vi kunne nå at tage i Biltema i Aabenraa.

Vi nåede det da.
Jeg sad bare og ventede ude i bilen, for ellers ville det tage for lang tid..de lukkede jo snart.


Efter biltema gik vi ind for at få noget mad på mc donalds.

Jeg fik mig en smoothie og en cheeseburger.


Da vi havde fået spist vores i øvrigt lækre mad,  vendte vi snuden hjemad.

Og var hjemme igen efter en og en halv time i bil.

Jeg ELSKER ELSKER ELSKER Batiste produkterne.
ISÆR deres dryshampoo..de er såååå gode.

Jeg vasker kun hår 2-3 gange i ugen, da jeg ikke vil skade mine naturlige hårolier.
Denne(og de andre i serien) er PERFEKTE til dit hår, når du kan se at det trænger til en vaske, men er ved at komme for sent på arbejde eller skole..så er dit hår helt "nyvasket" igen, og det giver også volumen.

Det er en spray du skal spray i din hovedund.

Jeg skal helt klart have den købt igen igen. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar