tirsdag den 1. november 2016

Lukkede jeg lige en mus ind i huset-Onsdag den 14 september 2016.

 Uh..ej, det er virkelig smart og meget pænt.
Sådan ville jeg da gerne have at mit skab så ud.
Det ser pænt og ordentligt ud.
Der er system i det.
 Hahaha..jeg tror faktisk heller ikke at jeg vil have et hoverboard.
Hvis i ikke ved hvad et hoverboard er, så er det sådan et her.

https://www.google.dk/search?q=hoverboards&espv=2&biw=1366&bih=638&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjroMOJtIXQAhXiCpoKHbewCqoQ_AUIBigB

Jeg har hørt at de kan eksplodere, hvis det bliver for overophedet.
Det kan skabe ildebrænd i stikkontakten, og det er ikke lige noget man ønsker skal ske.

Jeg vil da gerne prøve et, for jeg tror det er mega sjovt..men have et..nej, det ville jeg ikke.
 Virkelig fin kjole.¨
Jeg ved lige hvordan jeg ville style den.
Enten en læderjakke, hvid eller rød trøje.
Et par armbånd, og en lang halskæde.
Evt et ternet tørklæde.
Tasken skal passe til jakken.
Skoene skal også passe til jakken.
Det kunne være sååå fedt at bo i et træhus, uden internet, og strøm i et par måneder..måske 3-4 måneder.
Det ville jeg elske.









Afsted på arbejde. 

 Jeg bliver jo hentet ved busstoppestedet af en kollega.





 Det skulle blive en MEGA varm dag.
Jeg elsker varme..det er sååå lækkert.

Da vi holdt pause idag, satte vi os ud ved noget vand og snakkede.
 Ej, hvor var det lækkert, og der var skibe der sejlede omkring og fugle der fløj rundt.
Så hyggeligt.




  





Da jeg fik fri, skulle jeg lige på biblioteket og aflevere en bog. 



 Det er såå irriterende og slæbe rundt på det arbejdstøj.



 Jeg tog lige en runde i borgen, da jeg ventede på bussen.

 Og nu var det hjemad.



Hjemme igen.

Og ja, bussen var proppet..som altid på det tidspunkt.



Jeg var et smut på lagkagehuset, da jeg var i Sønderborg, da jeg altid har ønsket mig at smage denne juice.

Den var MEGA god..virkelig frisk og smagte godt af appelsiner.
Den dufter også bare af appelsiner.
Den er enormt nuttet at holde på, imens man drikker appelsinjuice.
Det er hyggeligt for alle pengene.
Ja, den var ret dyr.jeg mener omkring 27 kr..men det var pengene værd, som jeg godt kan finde på at give ud igen.


Den kunne være ret nice at hælde smoothie i. 


På biblioteket fik jeg lånt denne bog igen.
Jeg har lånt den før, men blev ikke færdig med at læse den.

  
Der var også kommet en pakke til mig.

Det var en falsk næsering fra Ebay.
Jeg vil under ingen omstændigheder have en ægte næsering.

Det er pænt til nogle, og andre er det ikke så pænt til.

Jeg ved faktisk heller ikke hvorfor jeg købte den.
Jeg hav omkring 7 kr for den, så hvorfor ikke.












Det ser bare mærkeligt ud. 



Hestene bemærkede overhovedet ikke mit nye næsevedhæng, hahah..






   


Super vejr idag..det må det gerne blive ved med lidt endnu. 




  Det er sådan at jeg har kontaktlinser, og faktisk har haft det i 6 år,
Jeg fik kontaklinser 1-2 uger inden jeg startede på efterskole i 2010.

Jeg har månedslinser(det vil sige at jeg skifter dem hver måned)

Jeg har bare aldrig fortalt det til nogen...fordi jeg var utrolig flov over det.
Jeg ville ikke have at nogen skulle vide det..

I starten holdt jeg det hemmelig for min familie (undtagens Ida, Alice og mine forældre) ..Jeg havde simpelthen ikke lyst til at folk skulle vi det..

Nu, 6 år efter..er jeg ENDELIG ved at acceptere det..men jeg har stadig svært ved at snakke om det..

Da jeg var i Sønderborg idag hentede jeg faktisk disse briller.
Jeg diskuterede med mig selv om jeg ville skrive om det her på bloggen..JA SGU DA!.det hører da med til at acceptere det.

Jeg skal IKKE have briller, men jeg vil bruge dem i den weekend, hvor jeg skal skifte linser, så mine øjne kan hvile sig lidt.





  




Derefter gik jeg ud og mugede ud hos hestene.

Vi muger jo ud hver weekend, men hvis vi ikke når det i weekenden, så skal det gøres i hverdagen.
1 gang om ugen er nok, for så meget skider de jo heller ikke, og de er for det meste udenfor.

Om sommeren muger jeg altid ud i shorts..det er en lidt dum ide, for der er utrolig mange brændenælder der hvor vi (jeg ved ikke hvad det hedder på risdansk, kun på sønderjysk..på sønderjysk hedder det hvo vi laje det a)..(jeg tror det hedder læsser..altså hvor vi læser det af.)

Så brænder man sig altså..men jeg er faktisk ved at blive immun over for brændenælder, da jeg tit brænder mig.


Der er også tid til at hygge med Minnie.


Hvis hun altså gider.







Da jeg havde muget ud, slappede jeg af på sofaen med youtube. 

Efter youtube fik kattene deres mad.



Ind med drengene:)


  



Min kat Stribe havde fanget en mus.
Den var stadig levende, da jeg kom ud til Stribe.
Jeg kan ikke lide når jeg SER at katte fanger og spiser mus, men jeg har ikke noget imod at de fanger og spiser musen, når jeg IKKE ser det..det er jo deres naturlige vane.

Men jeg prøvede så at redde musen fra at blive spist.

Det skulle jeg nok ikke have gjort..for den løb ind i vores køkken og gemte sig under vores vaskemaskine..

Ups..
Haha, hvorfor syntes jeg at det kunne være sjovt at den kravlede rundt på mig?

til sidst i videoen går jeg faktisk lidt i panik, fordi  den kravler så hurtigt, og det var det der gjorde at den hoppede ned på gulvet.





ENDELIG efter 1 time, fik jeg fat i den, og fik den lukket udenfor.
Denne her kropsshampoo(den skal bruges i badet) er pisse hamrende god.

Det er jo en scrub til din hud, så derfor skal du bruge den i badet.

Jeg fik den i en goodiebox.
Den gør virkleig ens hud silkeblød.
Jeg kan sagtens sige at det er den bedste jeg nogensinde har prøvet.


Den dufter fucking godt, og jeg håber ALDRIG at jeg glemmer den.
Jeg håber SÅÅ meget at vi får den i en goodiebox igen.

Jeg har søgt lidt på nettet efter den, men man kan ikke få den i danmark, og hvis man skal bestille den fra england, eller hvor de nu kommer fra, så bliver fragten MEGA dyr.

På Ebay, er fragten også ret dyr. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar